Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 21:33 - Какво ще кажеш да е сега? (Westlife -What About Now )
Автор: ren Категория: Музика   
Прочетен: 1849 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сенки изпълват празното сърце
както любовта вехне от всичките неща,
които сме, но не смеем да изречем.

Можем ли да прогледнем зад белезите
и да го направим преди да разсъмне?

Да сменим цвета на небето
и да стигнем до начина,
по който ти ме караш да се чувствам жив,
начинът, по който те обичам -
за всичките онези неща, които не умират.
Направим ли го през нощта -
любовта ще те намери.

Какво ще кажеш да е сега?
Какво ще кажеш да е днес?
Какво ако ти ме правиш такъв,
какъвто съм искал да бъда?
Какво, ако нашата любов никога не си отиде?
Какво, ако тя е изгубена зад думите
и ние може никога да не я намерим?
Baby, преди да е станало твърде късно -
какво ще кажеш да е сега?

Слънцето се блъска в очите ти
и започва нов ден.
Това разбито сърце все още оцелява,
докосвано от твоята красота.
Сенките ми чезнат от светлината.
Аз съм до теб - там,
където любовта би те намерила.

Какво ще кажеш да е сега?
Какво ще кажеш да е днес?
Какво ако ти ме правиш такъв,
какъвто съм искал да бъда?
Какво, ако нашата любов никога не си отиде?
Какво, ако тя е изгубена зад думите
и ние може никога да не я намерим?
Baby, преди да е станало твърде късно -
какво ще кажеш да е сега?

И ето ни!
Сега, когато стигнахме толкова далеч -
само постой така!
Няма причина да се страхуваш,
защото съм точно до теб.
Завинаги съм твой.

Какво ще кажеш да е сега?
Какво ще кажеш да е днес?
Какво ако ти ме правиш такъв,
какъвто съм искал да бъда?
Какво, ако нашата любов никога не си отиде?
Какво, ако тя е изгубена зад думите
и ние може никога да не я намерим?
Baby, преди да е станало твърде късно -
какво ще кажеш да е сега?

Baby, преди да е станало късно -
защо да не е сега?
-----------------------------------------

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. meiia - Ех,
26.04.2011 17:35
бръкна ми в сърцето...
"Какво ако ти ме правиш такъв,
какъвто съм искал да бъда?"....

Къде ти?! Но преживяването е чудесно, макар и само за една песен време.
цитирай
2. ren - оо. . . то това старо! сега съм се ...
26.04.2011 21:41
оо...то това старо!
сега съм се повлякла по едни текст на Адел...и всеки път рева...ще опитам да го преведа, но ще те замоля да го сбуташ в рими, щото ти си пърфект с римите!...а и самият текст си е римуван, ама на! - не мога да го наглася!
ще го направиш ли, мея?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 514893
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938