Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2008 23:04 - Любовта е кьорава
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 2067 Коментари: 7 Гласове:
1



И понеже съм един такъв строен миньон, горд собственик на цели 155 сантиметра(с последните 5 съм най-горда)...и понеже съм расла не на бой, а на хубост само(да не вземете сега да ми повярвате)...и понеже Любовта, дето викаше Джаба кьорава, та се не трае и Лудостта я води под ручка, да не вземе да се буфтурдяса нейде.. из гимназиите вземам аз, че се влюбвам безпаметно в един 189 сантиметров младеж....

И не само до уши, не до вежди, ами направо до една педя над главата се влюбвам...Влюбвам се а-ма-о-гън!!!
 И чувствата споделени, и той войник-аз ученичка, и писма, и телефони, и мама не ме пуска на другия край на България на свиждане...и въобще...Холивуд ряпа да яде!

И само разликата в ръста помрачава картинката, щото му стигам нейде до слънчевия сплит...И каквото и косата си да вдигам, да печеля сантиметри, и обувки с 12 см ток...цъ!...,все не мога под ръка да го хвана, а ме води за ръчичка, като детенце, пък да се целунем - цял сиир...

Да имаше Скрита камера, щяхте от смях да изпопадате - аз се качвам на 2 стъпала на стълбите, той-долу,  та така се изравняваме за подобни дейности...Орел, рак, и щука...То добре, че после се разотидохме да следваме в различни градове, та се развалиха кройките и се умълча работата...щото и до сега щяхте да виждате Крачун и Малчо да се разхождат по улиците и да се водят за ръчичка...влюбени...

Та...кьорава е ви казвам!... без майтап!...Кьорава е, та две не вижда!!:)




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - А добре си се повърнала
10.08.2008 23:17
да не вземеш пак да зачезнеш, лудетино.......!!!!
цитирай
2. gataca - .
10.08.2008 23:18
наистина е такава :)
цитирай
3. ren - ------------
11.08.2008 00:14
аа...тъдява съм, Бамбич!...гат най ми са риве, хем и плачи - ей, ма!...ида са халосвам...
цитирай
4. ren - ----------
11.08.2008 00:15
кьорава, псулютну е кьор табел!
цитирай
5. bamby13 - кът е такъва рАботата
11.08.2008 00:35
по-добре съ крий и да ти е благо на душата, отколкото тук и сълзи в очите, та даже и със звезди в косите.
Я да го дуат душманите
Пу, живи да не са. Пууууу
цитирай
6. ren - ----------
11.08.2008 01:20
ба!...шса крия ма другия път!...давай да вдигаме революции..на такос ма избива начи!!!
де е байрякот?..нали шихме с шивата едно време, дай да го развеем и душманити - у лево!
цитирай
7. ledzeppelin - да,даам.
11.10.2010 13:16
кьорава е - ни ръст зачита,ни години сравнява,ни емоционално положение взима предвид!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515032
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938