Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2008 14:56 - Морска лакардия
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 1659 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 11.08.2008 15:21


И тамаааан да се зазяпам и аз в някоя романтика, както си му е редът за всякое нормално женско...Щот да не речете, еее, сега, тя пък... тая... ептен оперирана от романтики!!
И, като се заблеея, така малко, в някоя романтика и Буф!...току ми се изръси на кратуната някоя простотия или конфуз, та после почвам да гледам на литър кръв и 32 зъба, за неопределено време...
Море.Плаж.Лято.Слънце.Аз - по бански, цапуркам на плиткото, а един младеж (!!!) ме учи да плувам(щот то...аз плуването го докарвам кат ютия по дъното) -РО-МАН-ТИ-КА!!! Да - ама, не!Подкрепя ме, начи младежът, тук - ръце, там - ръце(по едно време си мислех, че повече от две има), та ха, отгоре, та ха, отдолу...абеее...Учи ме с едно дума...И щот, пък то, пусто и вълни малко има, та периодически му се джаскам на врата, да не ме дълджисне вълната...Иии...така...романтично, някак излизат работитеее...
И в тоз сюблимен момент...се бяхме заиграли...И, О, УЖАС!!!Часовникът му се закача за банския ми, (ма то, аслъ, кой ще ходи да ми се праска по плажа, че му бил водоустойчив часовника?) и... повлича се нишка, пуска се бримка и ..ХАРЦ!...Пипам, пипам...ДУПКА!!!На едно стратегически място има дупка(отзад!)Оле-ле майчице!!!Божичко, Господи!!!Де да ида сега???В коя земя да се скрия???Как в такъв непригледен вид и дупка, баш на д-то, да се появя на плажа???Резил!!!Конфуз!!!И...
Веднага скроявам план да си скрия задните части зад(или пред)младежа и така, в комплект да домаршируваме до заветната хавлия.
Ама той - катилът му с катил - не ще!Мята там нещо глава и мучи изчервен..Оказва се...че, поради подводните съприкосновения на кръшното ми тяло към неговите кръшни интимности, последните са се привели във форма... неподходяща за експониране пред хората!!И кво да правя сега???М?Питам ви?!
Добре, че минаваше сладоледаджията, та едно лапе се забля...та... успешно му цапардосах дюшечето, и с така прикрити задни части, с клекнали прибежки, се докопах до хавлията си на плажа...Ха, сега, ми кажете...Къде му е романтиката???Къде е, питам ви?!?
Конфуз до конфуза и това е!!




Тагове:   морска,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - ха ха ха
11.08.2008 18:28
как все на теб се случват такива неща.

Добре дошла, отново :):):):)
цитирай
2. ren - ----------
11.08.2008 18:49
мараба!!..дай, петара!...ми, на!...все такива простотии ми се случват, начи...:)
ама пука ли ми? - нееее!:)
цитирай
3. piccola - ах лелеее,
11.08.2008 20:28
ами те хората отдавна са го казали: по-малко дрехи, по-малко проблеми:)

както Дошева каза - добре си се завърнала, че тук голяма скука беше настанала:(
цитирай
4. mona - :)
21.08.2008 21:11
И аз съм на море, ама не ми налитат много плувци (освен един, с когото си пристигнах тук). Та, исках да кажа - все така да ти върви и да продължава да не ти пука за дребните прикрития на грешните ни телеса ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515022
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938