Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 20:13 - Автобиография
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 1204 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 03.11.2009 18:52




       
Родена съм в бедно трафикантско семейство.
Дядо ми се е занимавал със земеделие и с пот на чело е обработвал малкото си парче земя в Никаруанската джунгла, наследено от прадядо ми - бивш затворник в Мадрас, който го е спечелил в игра на барбут. С много старание и усилия дядо ми е отглеждал марихуана, която пласирал неуспешно по местните пазари с жестока конкуренция.
Той се влюбва безпаметно и по-късно се жени за баба ми, по това време подвизаваща се под псевдонима Сладката Изолда в мексикански вертеп, където тя заработвала с изнемогващ труд чили кон карнето си.
От брака им се раждат четири деца, три от които - емигрират в Аляска, подмамени от разказите за приятния климат и великолепието на морските курорти.
Баща ми, останал в никарагуанската джунгла, случайно се научава да чете, прочита Моби Дик и забягва с преминаваща Исландска китоловна флотилия, за да осъществи мечтите си.
Някъде в района на Мурманск се натъква на майка ми, която по това време се занимава с хиромантия, гадаене и екстрасенски услуги по домовете под псевдонима Мата Хари. Разгорява се бурен роман и те, вече венчани, се заселват на малък остров в Полинезия, където живеят щастливо до свършване на кокосовите орехи.
Притиснати от нищета, те започват успешен трафик на хора и предмети между Азия и Европа. Бизнесът им е крайно рискован и не води до трайно финансово замогване.
Още повече, че се раждам аз и разходите по отглеждането ми разклащат и без това крехкия бюджет.

Учила съм. Не много, защото ме боли главата като уча. По-късно даже и работих като дегустатор на шоколадови изделия към един швейцарски концерн. За кратко, понеже се наложи да постъпя в родилен дом. Оттогава отглеждам сина си, като съм издържана изцяло и безпроблемно от съпруга си, който работи като юпи в Лондонското сити.
Не съм осъждана още. Въпреки, че на няколко пъти са искали.
За всичко, казано по-горе се подписвам с кръстче и съм уведомена, че е грях да се лъже, като подлежа на осъждане за невярна информация.

Автобиографията е написана за да послужи пред където трябва.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. juana - Ренчеее,...ееех,Ренчее !!!
28.06.2009 13:01
С това богато CV... :)))
Както винаги - сладкодумка такава !!
цитирай
2. ren - ми. . . поукрасих си я малко така. . . ...
08.09.2009 22:24
ми...поукрасих си я малко така...то инак - пълна скука...:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513776
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938