Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2009 16:40 - Първата ми манджа
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 3136 Коментари: 14 Гласове:
14

Последна промяна: 02.11.2009 16:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Значи...много налитам да готвя! - Слабост...какво да се прави?!
Ама туй - да мия прозорци или да гладя - хич не ме търси мене!!! Обаче, да забърквам каварми, тюрлюгювечи, мусаки, капами и сарми второ поколение...много налитам!
Релаксиращо някак...Да ти къкри нещо там, на котлона, а ти да свещенодействаш наоколо и шврък-брък с голямата лъжица....мммм!.....божествено! Ай лав ит!

И никога няма да забравя първата си манджа! (То за всичко има първи път, ама за това - друг път.)
Значи... действието се развива някъде в югоизточна Европа... Един 10 годишен завързак замисля коварния план да сготви пилешка яхния, за да грабне акъла на цялото си многобройно семейство и да престанат вече да я мислят за малка!! (не, че не е, ама...).
Взема се пиле (то и така пише в готварските книги, та като го питали един крадец - защо е станал крадец, той рекъл: “Заради готварските книги – там така пише, че се взема и...“). Та взема се пилето и...
се измива с тоалетен сапун! (В моя случай сапун "Лукс")...
Не питайте защо?!...така ми се е сторило редно!...И готвя го аз тоалираното пиле, ама...по всички правила - без загаряне, пресолаване и загъстване. Пълен професионализъм и неподозирани кулинарни заложби!...Природна склонност към гастрономия!
И лук накълцах без да се порежа!, и в достатъчни количества, и на бавен огън задушавах, и червен пиперец ръснах, и чубрика, и масълце колкото орех накрая, както бях виждала баба да прави, че и даже не забравих да сложа сол! - Абе...абсолютно се справих, та даже и готварска книга не ползвах...Природен талант!!!
И...
Сяда се на вечеря – овации, аплаузи, адмирации, аспирации, и всеобщо ръкоплещене!!!.....
Но...след първите хапки лицата им добиват странен израз и започват да ме питат къде е дезодоранта на майка, афтършейва на татко и шампоаните дали са още по местата си...

Та, така...Ама го изядаха, де!...Всички ми ядат манджите...С кеф!!!


Тагове:   манджа,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - xaxaxa ...
02.11.2009 19:46
пени се пени ша го ядем, пари сме давали за него... нали така беше :)
цитирай
2. ivelina1983 - ХиХииииии
03.11.2009 00:16
Много весело !
цитирай
3. pilcho - Хахахахаа
03.11.2009 09:28
супер :)
цитирай
4. rpatel - Супер! Аз не помня моята първа ма...
03.11.2009 12:24
Супер! Аз не помня моята първа манджа. Явно съм била доста по-голяма. Обаче знам една друга история. Първата манджа на баба ми. Решила да изненада дядо ми, по това време били гаджета и да му приготви кюфтета. Какво е правила, не знам, както се казва историята мълчи, но дядо твърди, че това били най-ужасните кюфтета, а баба ми, Бог да я прости, винаги твърдеше, че тя направила всичко точно, обаче каймата била ужасна. При което дядо се усмихваше и казваше, да, да сигурно каймата е била виновна, обаче и котката не ги яде тия кюфтета! Можеш да си представиш. :-)) Но въпреки този грандиозен провал, дядо се оказал влюбен и в последствие баба ми станала страхотна готвачка. :-)
Благодаря за веселата история!
цитирай
5. ren - bambola
03.11.2009 12:36
точно!! - че как да убият ентусиазма на детето, бе?! - ще ядат и пушек ще се вдига!!
цитирай
6. ren - ivelina1983
03.11.2009 12:37
весело, щото не си яла още такъв деликатес като пиле измито с тоалетен сапун!:)
цитирай
7. ren - pilcho
03.11.2009 12:39
ооо...Пилчо!! - ела кака да те измие с тоалетен сапун!:))
цитирай
8. ren - rpatel
03.11.2009 12:41
ее...ми то любовта не винаги минава през стомаха, та във вашия случай, сигурно е минала отнякъде другаде!
(баба ти не каза ли какъв десерт е серивирала тогава?)
:))
цитирай
9. rpatel - Не, не каза. А вече няма как да я пи...
03.11.2009 13:17
Не, не каза. А вече няма как да я питам. :-( Ще питам дядо, може и да помни. Обаче явно е бил с любовно биле вътре. :-)) Защото след това баба ми и дядо ми живели заедно почти 60 години, всъщност докато баба почина преди няколко години. А това със сапуна явно е твоята запазена кулинарна тайна. :-) Мерси, че сподели с нас.
цитирай
10. ren - rpatel -
03.11.2009 13:44
не го питай човечеца - тя работата е ясна!
(десертът е бил сигурно целувки?):))
цитирай
11. анонимен - kupano pile
03.11.2009 16:25
de kusmet za vsyako semeystvo takuv kusmet,tya moyata supruga,znae vsi4ki raznovidnosti na yadeneta s yaytsa:))))))))
цитирай
12. ren - -----
03.11.2009 17:32
е, анонимни...то още се спори кое е първо - яйцето или кокошката...(пилето)
та има време! споко!
:))))
цитирай
13. kozmomafa - sijdlksj
07.11.2009 16:51
tva e da si dobar gotva4 6tom hapvat s kef napravila si gre6ka sas sapyna trqbvalo e da go izmie6 sas vero da pridade6 po koloriten vkys na neptseto;)
цитирай
14. ren - kozmomafa
11.11.2009 19:36
ще ще! - другия път пиле с веро! - мм деликатес!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 514729
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938