Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2009 12:34 - Не съм такава жена!
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 2211 Коментари: 7 Гласове:
11



Звъни се.
То у нас много се звъни. Какво да ги правя? - звънят та се късат! Като акордьори на звънци са!...( и все пари искат...)

Отварям аз, гледам - един индивид от мъжки пол се облегнал свойски на рамката на вратата. Облечен в мърляв бял анцунг, с маркови маратонки (бивши бели), надянал фамилиарна, мургава усмивка със златно зъбче.
Аз малко си падам страхливо животно и при тази гледка хващам по-здраво дръжката на бравата, че даже и краче малко подлагам зад вратата, та ако вземе нещо да ми скочи - да имам готовност за мигновенно затръшване на последната.
Мургавелът подхвърля небрежно в не дотам чиста ръчичка износена и на преклонна възраст Нокия и ме пита - аз ли съм си поръчала масаж?
Обяснявам му, че не съм!
Обаче, той не кандисва! И едно на ръка, че вече най-нагло ме масажира с поглед, ами и ми тика скапаната Нокия в лицето, да ми бил покажел, че ей, там - на sms-а му пишело моя адрес.

Ужас!!!
Ама моля ви се!? - Аз не съм поръчвала никакъв масаж!  Как така ще ми правите масажи?! И въобще, мене ме отпишете за масажите - не съм поръчвала такива! Аз не съм такава жена, да си поръчвам масажи!...Може пък някой комшия да е замрял за масаж? - Така, че - мене не ме бройте там - за масажите! Не съм такава жена!
Не съъъм!!!

Ама той упорит, ще знаете! И твърди, че тука точно трябвало да дойде и да прави масажи. И като се накокошинил – още малко и ще почне начаса да ми прави масаж, при това - още тук на вратата!
Лелеей! - изпотих се от зор, докато го убедя, че не съм такава жена, но си тръгна накрая...
А златното зъбче за последно, похотливо светна  откъм асансьора.

image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Трябаше да го намасажираш с точилката
03.11.2009 12:43
та да му дойде акъла! Ама ха! Нахален натрапник!
цитирай
2. ren - bamby13
03.11.2009 12:45
абе...имах такива идеи, ама с оглед, че ще оставя вратата без надзор, докато търся точилката...размина му се..
здрасти, Бамбич!
цитирай
3. bamby13 - дааам, много правилен ред на мисли.
03.11.2009 12:50
Баш ми е драго да те видя, Ренчо!!
кис кис
цитирай
4. ren - bamby13 -
03.11.2009 12:55
кво стана с байряка? къде е Шивата да го нашие?
че бунт ни чака, ехеей!:))
цитирай
5. pilcho - оххххххх
03.11.2009 13:27
тия неща не трябва да четат докато човек яде сандвич :))))))))))))))) всичко стана в трохи
цитирай
6. ady - Добро утро
04.11.2009 09:04
:))
цитирай
7. ledzeppelin - за тва си взимаш
11.10.2010 13:13
една точилка,която да ти стои до вратата :Р
аз за това питам "кой е" ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515858
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938