Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 19:43 - Двубоища с депреса
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 2101 Коментари: 8 Гласове:
6



Ще речете:"Ама де беше?...
И още ще питате, де съм се запиляла, и що не взема да цъфна , примерно, ей, тука, на е! - та да си бъбрим за нещата от живота.
И къде ходя да се мотая аз - овча глава слънчасала, такава...?! И въобще, що не взема да седна на задните си части, та да му друсна един сладък лаф като хората, ами ходя да бръчея, незнайно къде?!( патка смотана)...
Ей, така ще ми кажете!... пък нищо , че знам сте едни културни и възпитани...(ум, просто да ти зайде)...и няма да го кажете баш в този ред на мисли , ами по-заоблено някак...Знам си аз стоката...
        
Ми, кво да ви разправям?
Вие оня познавате ли го?Той като дойде, пущината, че като ме насмете, че като ме смачка, като ланшен вестник, че като ми раздруса неправомерно карантиите, барабар със сърцето и белия джигер...Ооф! -  кво да ви кажа? - просто...ми остава само да клепам на 14, да пърхам на пресекулки, и да се чудя за коя, божем, сламка да се хвана, та да не ме отнесе в бъркотията по канала...
Мръсна работа туй, стреса...мръ-сна!!!
Само да не те докопа мръсникът!...че отърване няма!
Вардих се, вардих... викам си:"Е, на! -  тоз път пък те перкарах, гадино!...

Ма да си бях траяла! - проста жена, ами мълчи си ма!!!...
Че като ме издебна, че като се джасна отгоре ми...леле!!! - акъла ми се взе...
и взе да ме гърчи насам-натам, пък аз уж съм наперена - не му се давам, че бой, че фатки, че ха аз-отгоре, че ха-той...
Хеле..мина като луда крава отгоре ми, да се чудя сега, от коя луна падам и като къде , аджеба, се намирам...?!
Ама ще се давръндисам аз тези дни...хамен...няа се плашите!



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Няма се плашиш!
11.11.2009 19:46
Ще се давръндисаш!
цитирай
2. ren - -------
11.11.2009 19:47
хъпселютно!
цитирай
3. bamby13 - ...
11.11.2009 19:51
Брат му вилня из моята градинка, мамицата им долна, скапана да пийййп. Ама като се обърне палачинката, че изметем с него калидорчето и у миша дупка че да го смърцам
цитирай
4. ren - ----------
11.11.2009 19:56
то целото им семселе таквоз! - шса напъна аз некой ден, че като ги зачаврастя - пиип...пиип...разгоня!!!
ще им пиип..пиип...пииип здравенцето начи, нам дъл ма разбра?!
цитирай
5. bamby13 - si, si
11.11.2009 20:06
сичко разбрах и хактиво ша помагам
цитирай
6. sunflower - ноември е
12.11.2009 09:44
и мен ме дебне отнакъде .... и онази подла г-жа Депресия ... обаче е 12-ти - на една трета от месеца ги водя с едно на нула, че ич не съм се депресирала засега, даже съм се накефила на някои подробности .... ама да си трая, че почти 20 дни остават и ... ако отслабя гарда от някъде ....
цитирай
7. ren - sunflower
12.11.2009 23:16
дръш са! с всички лапички!...не остана - ей, го ся кат прецепаме ноемврия и...директно се бухаме в новогодишната тарапана!!
венсеремос!
цитирай
8. ren - bamby13
12.11.2009 23:18
хак-тивно щом - приема сеее!!:))
долу на депреса!
долу!
Исмъъърт!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515813
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938