Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2009 22:45 - Някой да има алергии?
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 1911 Коментари: 6 Гласове:
7



Събуждам се сутринта - абе...малко трудно си отворих очите.Опъват се нещо...Викам си - бреее, направо съм се подула от сън?!... и се псувам така малко - наум...си викам - мързел смотан, и други...

Ставам, запътвам се към заведението, минавам край огледало - нещо нередно ми се мярка!?...Поглеждам по- обстойно в огледалото - що щеш?!? - Някакъв китаец ме гледа от там?!...Направо се стресирах!!...Ми, да съм канила снощи китайци у нас? - не съм!!!...

Провеждам някои тестове като оплезване, помахване, въртене на глава, и други части...Аз съм, бе - аз!...Не може да бъде!?... Ужас!!!( Пък, бях красива вчера!?)...
Наказание божие!!!...Гледам - кучето Буба ме гледа странно, и се държи на почтително разстояние...Втасах я!
Обличам се с треперещи крайници, и отпрашвам като експрес на близката поликлиника.
Дечицата по улицата ме сочат с пръстче на майките си, кученцата бягат уплашени...брех!!! - Франкенщайн е в града...

Джи Пито ми като ме видя и... хлъцна!... и рече - цъ-цъ-цъ!...как се подреди така?
Ми де да знам?!? - викам - То вчера... си бях у ред.
Повлече ме женицата при алерголожката. И тя каза - цъ - цъ - цъ ! ...пък взе да отваря едни дебели книги, да ме дупчи по ръцете с едни игли, и да вади едни шишенца с проби.
Подложиха ме двете на кръстосан разпит -  кво, кога, и защо съм яла???...
Зеле, бе!... прясно зеле, (с извинение) ядох снощи...Що? - не биваше ли?
Ми,  няма - кай -  вече да го ядеш!... пък сега  - на ти тази рецепта, и бегай да се отдуваш в къщи, да не плашиш хората!!!...

Че така...се скопосах...Ми де да знам?! ...как ги правят вече зелетата...Фууу, да му се и не види...!!!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - мини на ориз. . . . остави го това з...
22.11.2009 22:49
мини на ориз....остави го това зеле...ама ориза с клечки ;)...нали знаеш...да ги шашнеш китайците ;)
страхотен пост....посмях се преди сън ;)
цитирай
2. ren - -------
22.11.2009 22:53
ъъ то ако ти разправя вица за "майка ти с ориз" - повече щеше да се смееш, ама айде сега лекичка!!
нани нааа...:)))
цитирай
3. kapricia - :о)))
25.11.2009 14:50
Аз съм така с яйцата. С изключение на кокошите - тях си ги маам без последствия. Странна работа! :о)))
Иначе имам алергии - не е като да нямам. Последния път ми откриха осем (просто щото не ме изследваха за повече) - към домашна и библиотечна прах, мухъл, плесен, мъхнати и пернати гадинки, паяци, мъхести растения и какво ли още не. Алерголожката вика, че дасега само един случай има по-тежък от моя и хлапето постоянно е на хапчета, от които спи по 20 часа на денонощие. Аз пък бих си спала по толкова и без хапчета, ама на - нямам късмет. :о)))
цитирай
4. tanyarisemova - И аз страдам от алергии. От посто...
26.11.2009 19:08
И аз страдам от алергии. Постоянни алергии са ме довели до синузит. Полипи в двете носни прегради и максиларен синузит, които не се повлиява от нищо. Повече можеш да прочетеш в блогът ми.

Обаче разказът ти е много смешен.
цитирай
5. ren - kapricia
30.11.2009 12:16
ха, честито тогава! - много сме, много сме!!:)))
цитирай
6. ren - tanyarisemova
30.11.2009 12:17
ми то освен да се посмеем, друго остава ли ни?:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515016
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938