Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2010 15:06 - Конфузи
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 4504 Коментари: 20 Гласове:
12

Последна промяна: 23.03.2013 15:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да седна сега да ви разправям, че нещо там романтики, че звезди, луни и друти космогонии? Ядец! Конфуз до конфуза само!
Ето, на!
На първата ми среща ме брули вятърът на едно кьоше, пък ергенът хич го няма. Си прибрах срамотите...А той, идиотът му с идиот, ме бройкал от другото кьоше, щото не знаел, дали съм хубава?!
(Тъй става то, като се запознаваш по телефона!)
И като възкиснах, и като си връцнах г... (ще прощавате!) и оня като припиква отзад:
„Ама, може ли, ама, туй, ама онуй...“ - Къде ти? Нашата като я хванали лудите и хич не спира...
Ама ха! - Ще ми прави той капани и постановки. Аййййде! Без него! Да си хапе лактите после! Нали така сега?

И понеже, сега аз, като разбрах, че разните тинтири-минтири по телефони не стават, щото в калабалъка може да те вземат за крокодил...Се засилвам и отивам на един купон, с оглед...нали? - да се впиша в пейзажа, грубо казано.
И...седим ние по столовете и един младеж, с цайси малко така, като мята едни белтъци - не ви е работа!
И нашата и тя не остава назад и (бе то, да ви кажа честно, направо устата ми пресъхна и ми се изпотиха ръцете, ама каквото...) - мятам и аз там по един зъркел, да не е без хич...Пък сърцето ми - направо се качило в гърлото и не ще, и не ще да слиза...Лоша работа!
И по едно време като се пуснаха едни музики, като се юрна един народ да танцува...Меле!
Иде младежът мазен-мазен и уж ще ме кани да ударим и ние по една пета за разнообразие. Ставам аз, и замръзвам! - Стигам му точно до слънчевия сплит!
Ми сега? Де да ида, Божичко!?!...Конфуз, бе хора!
И няма накъде - юрваме се ние в танците.
Ама, то...върхът на хореографията! Значи аз - с нос забит в осмото копче на ризата му и, понеже, не мога да му стигна раменете, съм се увесила с ръце на двете му горни джобчета.
У-ЖАС!!! В земята да потънеш от конфуз!
Останалата част от купона го изкарах на коленете му, щото - да било се постигнело известен паритет в ръста...Дрън-дрън!
И щото ми се беше малко вързал езика на фльонга от смущение, та мълчах като пукал, от тез паритети бях надлежно омарамосана, оцелувана и тям подобия...и блузката ми го отнесе яко.
Но това са теми на един друг разговор... Мисълта ми беше, че каква ти романтика?!?
Саде конфуз, до конфуза!
Р.Д.




Гласувай:
12



1. martiniki - ...
23.01.2010 15:25
:))) ами, какво да ти река,имах и аз една такава любов, дигаше ме да се целуваме - голям мъж, пък добър! ама на! лапе съм била и ми се виждаше някакъв смотльо, какво мълчи такъв, а приятеля му - отварачка - че лафове, свалки, бля-бля-бля...по него лапнах :( будала!

сега съм омъжена за мълчаливец де, и слава ...!
цитирай
2. ren - -----------
23.01.2010 15:27
супер! - най обичам разговорливите мълчания!!:))
цитирай
3. wonder - Имаш страхотно чувство за хумор!
23.01.2010 15:33
Чудна си! :)))
цитирай
4. ren - ---------
23.01.2010 16:09
благодаря, обаче и чувството ми за хумор хич го няма...нали виждаш? - все някакви конфузи ми се случват и аз от немай къде - карам го на зиг-заг...:)))
цитирай
5. bambola - :)
23.01.2010 16:24
da jiveqt konfuzite :)
цитирай
6. ren - -----------
23.01.2010 16:25
апселютно!:)))
цитирай
7. martito - :)))))
23.01.2010 16:35
Конфуз до конфуза, ма сте били на една височинка накрая;))))))))))))
цитирай
8. bamby13 - Ренчо, от тоя конфуз може и полза да ...
23.01.2010 16:45
Ренчо, от тоя конфуз може и полза да се исвлече, ама как да ти го кажа в прав текст, като и деца четат тука. Инак, ти права можеш да правиш туй, за което другите каки требе се превиват. ;-)
въй, не ме е срам! мискинка с мискинките!
цитирай
9. ren - martito
23.01.2010 19:50
да, ама мноо пострадахме не с блузката...:)))
цитирай
10. ren - ------------
23.01.2010 19:52
Бамбич?!?!?...кви са тез приказки ма жина???? - ти сигурно говориш за предни копчета на риза, нали??...хехеееее - страшна!:)))
цитирай
11. martito - Е, айде сега - една блузка само - к...
23.01.2010 20:18
Е, айде сега - една блузка само - какво толкова;)))
цитирай
12. ren - -----------
23.01.2010 20:51
абе...не съм там за една блузка, ама голем конфуз падна...та се оплаквам така малко...:)))
цитирай
13. piccola - зиг заг ли?:)
24.01.2010 01:38
тоя конфуз ми харесва повече отколкото другият в който се изправяш да танцуваш с него и виждаш, че той ти е до слънчевият:):):)
ха наздраве!
ха нова либов:)
цитирай
14. elinora - piccola,
24.01.2010 11:24
да ти се "похваля" аз съм го имала другия конфуз - цяла вечер ме бройка пича от неговата маса и все не събира смелост да ме покани, пък очите му едни сини, красота ти казвам.Когато най- накрая се престраши и ми цъфна за танц се оказа, че е поне 20 сантиметра по - нисък от мен, даже и като сваля високите токчета, ужас!
цитирай
15. piccola - oooooo да!
24.01.2010 11:35
Елинора,
точно за това изживяване говорих и аз....
който го е имал знае какво е чувството... Сега се смея....сещам се и се смея, но тогава....ех тогава наистина не ми беше смешно!
цитирай
16. ren - piccola
25.01.2010 14:08
недей така, бе Пиколина! - какъв конфуз е да си висока като манекен?...ти да си виждала манекен висок 155см?...няма, нали?!
дори в Китай са високи...
цитирай
17. ren - elinora
25.01.2010 14:10
предполагам, обаче, на него хич не му е пукало от това, защото истинските мъже са мъже и на 20 и на 60, както и на метър и шейсет над земята, нали?:)))
напротив! - сигурно се е амбицирал от това...
цитирай
18. elinora - Хаха,
25.01.2010 14:33
позна - амбицира се!
цитирай
19. lila - -----
25.01.2010 15:51
еее...видя ли? - не го броим за конфуз тогава!!!:))
цитирай
20. eien - Ha-haaaaaaaa!
26.01.2010 03:55
Трогателна изповед! Несладникава.
Не й липсва и солта и пипера.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513773
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938