Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 16:32 - Кафе, цигара и вестник
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 3041 Коментари: 8 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 седем часа и трийсет и кусур минути - аз с кафе и цигара отварям сутрешния си вестник (разбирай блог.бг)
е, първо чакам-чакам-чакам да ми загрее дъртия, страдащ от старческа дименция лап топ, но това не го правим на въпрос...
та!
на първа страница - дежурните уолстрийт, лоран, парасол и спароток (тоя пък човек, що му чета ника като "патарок" ? - направо не знам...)
уха! - това там тия не падат под 3000 бройки, бе?!?! - страшна работа!...и щото падам инат и не се тълпя дето е калабалък - тц! - не чета....
минавам надолу - най-коментирани постинги...
бряяя! - ми те много яко коментирани?! - я, има я, няма два-три коментара...и докато се моткам по колонката по-долу - последни постинги и чета кули-нарни, из-ревателски, спо-делителни и тип "стисни ме Донке да пръдна" неща, айдеее - руп! - многокоментираните постинги се сменили с други, обаче точно толкова коментирани...
мръдвам погледче вдясно по разните прозорчета - осветена съм по повод вътрешноблоговия живот пречупен през призмите на трима-четирима юзери...
та кавги, на заканителности, та конкур(с)и, та инициативи, та бла-бла и дрън-дрън...
също като във вестник!!
после се сурвам по най-четените - това ще да е по броя посещения...
отивам!
и там скука...нали ви казвам - досущ вестник!
(то поне кръстословица и хороскопи да имаше...)
почвам да обикалям разни познати блогове - едни си направили книжки с картинки, други дневничета, а трети също като лудите си седят на прозорчетата на килиите и или се опитват да правят полемика нескопосно (като си изяждат шамарунгите), или проповядват там нещо си, ама то и те едва ли си вярват...
и на смях ме бие като ги гледам как се опитват да учат публиката на това или онова - демек как трябвало да бъде, а те самите правят точно обратното...цъфва ми паралелче с партийни величия....също като тях се държат!
добре има хора ми пускат музика! - щот кат се каздисам, та малко от малко да се спокоя ...

девет часа - време ми е да затворя сутрешния си вестник, да оставя музика да се лее от лап топа и да си поема задачите за деня, с пълното съзнание, че това, на което съм отделила час и кусур от времето си е
един прочетен вестник.



Тагове:   вестник,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. despinida - Хах, на това му викам
30.04.2010 16:49
ДеЖаВю :))))

Поздрави!
цитирай
2. martito - :)))
30.04.2010 19:22
Странно... бе ти много четеш, бре! Аз що тъй не мога час и половина да навъртя?!
;))))
цитирай
3. ren - ---------
30.04.2010 19:59
ааа...добре ми напомни! - кво стана с тоз човек дежавуто?...наскоро да си виждала?
:))))))
цитирай
4. ren - ---------
30.04.2010 20:00
ич ни е странно то! - глей ко...аз щот съм тъпа та чета бавно и на глас и то айдеее...станало пладня...
цитирай
5. martito - :))))))))))))))))))))
30.04.2010 20:48
ахааааа, тъй значи, а? утре ще пробвам, сал да си намеря очилата... де ги сложих, дяволът ма знай...
:))
цитирай
6. tera07 - Умрях си от смях ...........ох страшно сладурско си го казала, точно така си е
30.04.2010 21:39
кискам се и препрочитам, най сетне свеж полъх във "вестника", симпатяга :)))))))))
цитирай
7. ren - тера07
02.05.2010 14:02
ни са смей, бе момиченце!! - то за рев е работата...:)))
цитирай
8. rossasommer - Ти си невероятна!
19.06.2010 14:04
Покъсах се от смях :) С всеки следващ твой пост (чета ги от последния назад) ти ставам все по-фен :) И макар да съм в това чудо блог.бг само от 10-ина дни (май няма и толкоз), и аз ги хванах същите тенденции. Един самовлюбен "чукча не читатель, чукча писатель", дето винаги е заел 90% от "най-четени", десетина по(е)треси, хванали се за чорлите, няколко сърдити чичковци, размахали гневно и поучително пръст...и слава богу, тук-там по скришни кьошета разни абсолютни бисери като теб :) Забавно местенце е този вестник блог.бг :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513802
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938