Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 19:14 - Ха, стига, бе!?
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 2808 Коментари: 9 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Ха, стига, бе?! Кога стана юли? Направо на галоп тагадъка времето напоследък...Докато се усетя, докато го фиксирам, докато го фокусирам и то - фиу! - изфучало...
Иди го гони...И иди се жалвай на арменския поп, че времето вървяло бързо!

Едно време, като невръстен фъстък, си мислех, че лятото има поне 1000 дни...То аслъ на петгодишен човек всичко му се струва голяяямо. Та едно лято ли? И дните и часовете се точеха като камилски керван - бавно и тържествено, а сега? - Леле - мале!
Стигане нямат! - Топуркат и префучават като експреси покрай учудената ми физиономия...
Сигурно съм остаряла...И накрая хептен няма да ги виждам, а само като булиди ще им чувам отминаващия ревящ двигател...

Ето го! - Най-неочаквано Джулай цъфнал...Кога дойде? Нямам на идея...
Но какво да се жалвам, когато за мен Джулая е всеки ден от известно време насам (нищо, че си мия зъбите!).
Вътрешната свобода ми е мястото за бягства и изобщо не ми пука дали се връзва с датата!
Така, че...честит ми(ви) Джулай еври дей, ръйш ли начи!
:))

---------------
На предявяващите претенции към раздела Забавление, в който споделям тъпите си мисли, ще обясня, че "аз" се "забавлявам" и затова е в този раздел!




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - Честит да ни е Джулая еври дей:))
01.07.2010 20:00
Честит да ни е Джулая еври дей:))
цитирай
2. martiniki - ми ей на - дойде...
01.07.2010 20:05
така е то, и на мен летата преди 25-30 години ми се струваха безкрайни, а сега...времето явно си наваксва

и аз си го посрещах на терасата, вместо мен юни стигна морето на динената кора дето ме пързулна ;)!
цитирай
3. ren - мартито
01.07.2010 20:09
пселютно!!!
здравей, мартито - джулайско печено за вечеря желаем!:)))
цитирай
4. ren - мартиники
01.07.2010 20:12
хахаааааа...ама същия коментар ти оставих на хулското място!!
ъъ...или го чете?
както и да е...аз го посрещнах джулая на едно закътано място с течаща топла и студена вода, предвид летните вирусни разстройства...въх!:((
обаче сега наваксвам с джулая!
цитирай
5. martito - Мчи. . . /притеснено чупя пръстета, ...
01.07.2010 20:40
Мчи... /притеснено чупя пръстета, въртя очи измъкващо се - немам печено за вечеря/...таквоз...дзардзалки ни щеш ли, м? Найш кви са убави и сладки... таковата... домашни...:))))))
цитирай
6. ren - не, бе човек - на тебе желаем! ж...
01.07.2010 20:44
не, бе човек - на тебе желаем!
желая ти луксозна джулайска манджа!...един вид.
дзарздалките ги остави сега...почерпи се както е редно по джулайскому!:))
цитирай
7. martiniki - ...
01.07.2010 20:47
четох го де - добре си ме разчела ;)
цитирай
8. martito - хахахх Глей кво нещо е начи гузен ...
01.07.2010 20:54
хахахх Глей кво нещо е начи гузен негонен да бяга:))))))))))))))))))
Ма дзардзалките все пак с теб споделям:))
цитирай
9. razkazvachka - еври дей!
02.07.2010 14:58
и от мен:))))
какво като вали и гърми - шъ му мине:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513843
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938