Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2010 14:03 - Упътване за отключване на брава
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 8308 Коментари: 15 Гласове:
13

Последна промяна: 02.10.2010 15:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Стоя на стълбищната площадка.
Срещу ми е бравата. Само аз и тя.
Кадърът е на zoom – светът е тази секунда и тази площадка, където на блажния цокъл някой е писал с пастел: “Жоро е смърф.“
Готвя се за двубоя (бравата мълчи злокобно)...Ръката ми отпуснато докосва кобура (чантата)...Аз съм Уаят Ърп. Аз съм самотният стрелец под безмилостното слънце на Аризона. В главата ми звучи мелодията на Енио Мориконе от филма  "Едно време на запад"...Аз и бравата се фиксираме с очи -  тя с едно, аз - с две...Напрежението расте. Чувам пулса си чак из района на вътрешното ухо...

Тогава аз, с изненадващо и мълниеносно движение, измъквам ключа от кобура (чантата) и го забивам в окото на бравата! Тя издава задавен, метален звук, в следствие на коварната ми атака...но подло я отразява чрез запецване на ключа, наполовината пъхнат в нея.
Коварно!...Рязко смъквам лявата си обувка (без да отделям поглед от бравата) и с премерен и точен удар, забивам докрай ключа в нея – ха!
Тя мълчи надменно...

Предстои втората фаза от офанзивата ми....Пускам кобура (чантата) на земята, хващам с дясната ръка дръжката, а с лявата - ключа. Опитвам да го завъртя - не! - не съм я убила докрай...
Отпускам се вътрешно, намествам си чакрите като зен-монах,  събирам цялата сила на духа си...Аз съм самурай пред смъртен бой! - изчистен , ловък, откъснат от земното...Душа и тяло - в едно! Аз съм съвършеното оръжие!...Оммммм...

Започвам да мърдам лекичко ключа в бравата – наляво, надясно...Ръцете ми са мокри, капки пот се стичат по веждите ми, кичури коса лепнат по лицето ми, пръстите ми се вкочаняват от напражение, мълвя вълшебни думички, сред които е и онази за мамата, но не отпускам хватката. Трябва да намеря онова мъничко микронче, където ключът ще се завърти надясно и.. тя ще се отвори!
Пробвам ...и пробвам ...и пробвам - като касоразбивач, мъчещ се да намери точната комбинация на сейфа...И да чуе лелеяното „щрак!“...

И тогава...О, Съдба! О, Фортуна мия! О, Богове! - Налучквам точното място!
Ръцете ми треперят, цялото ми същество се люлее от адреналин, предвкусвам победата - железният зъб на бравата бааавно се измъква от гнездото и вратата, с обидено скърцане, се отваря, за да ме пропусне в дома ми, със зле прикрито нежелание...
Влизам бодро (доколкото позволяват треперещите ми крайници), потна, тътреща след себе си кобура (чантата), с полунабута лява обувка, но щастлива от победата! - И днес победих аз!!!
А утре?...
Е, винаги има утре!
:)

image



Тагове:   брава,   отключване,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divna8 - И утре победата ще е твоя. . . До де...
02.10.2010 14:52
И утре победата ще е твоя... До денят, когато дойде Ключарят и даде Код за нова брава. Нищо и никой не е вечен, бравите също... Ключарят се усмихва под вежди, защото знае неписаното правило на занаята /"Остави шанс и на победения, иначе утре... няма хляб."/ :))))))))))))
Поздрави, Рен, честита победа :))) И днес! А утре... Времето ще покаже...
...Имало едно време на Запад... Има го и днес, едно упорито момиче, което свири с хармоничка Пулса на Смеха. Уаят Ърп й завиждаше за упоритостта и за неподправеното й чувство за хумор...
Наричат я РЕН !!!
Усмивки от мен :):):)
цитирай
2. ren - малиии. . . кво ма напраи ти бе чов...
02.10.2010 14:57
малиии...кво ма напраи ти бе човечко?!?...такваз реч ми дръпна, че вече никакви брави не могат ме спря!
директно с дрелката ще ги отключвам!
ама-ха!...брави, ръйш ли начи...айде-де!
и тук обърсвам с ръкав носа си многозначително и забивам още по-твърдо токове в пясъчливата Аризонска пръст - да му мислят бравите!:)))
цитирай
3. kotyopuh - Тя, човечката ни си е такава. . . И на ...
02.10.2010 15:10
Тя, човечката ни си е такава... И на мустаците ми даже реч държи, римувана...
Как да не замъркам и замяукам и аз в рима :):):)
А, да те питам: аз си влизам през прозорчето... Ти нямаш ли си?!
Досадно е да мъкнеш ключове - дрънкат, шум вдигат, заяждат се, инатят се...
Поздрави, Рен и... заповядай у нас, ако пак те изненада бравата! Изненадай я и ти - не влизай през вратата! Сама ще зяпне и... ще се отвори :)))))))))))
цитирай
4. ren - не моем, бе пиле. . . на осмия етаж се ...
02.10.2010 15:14
не моем, бе пиле...на осмия етаж се помещавах тогава...сега лесно - през комшиите - опаа...и си влизам...ама тогава зор да видиш!
:))
цитирай
5. martito - :))))))))))))))))))))))))))))
04.10.2010 10:17
Ти си мъчител:))) При това досаден мъчител:))))))))))))
/това са мисли на бравата, да не си помислиш, че аз нещо... таковата../:))))))))
цитирай
6. razkazvachka - Ма не така! Со кротце, со благо! Пошепни й на ушенцето миличко да съ отваря начи,
04.10.2010 21:01
щот утре шъ доди баткото с железния чепик и бутилката от водка...

И после неееежничко подаваш ключето и тя го захапва - а така!

Каубойка такава:))))
цитирай
7. ren - Ти си мъчител:))) При това досаден ...
06.10.2010 15:00
martito написа:
Ти си мъчител:))) При това досаден мъчител:))))))))))))
/това са мисли на бравата, да не си помислиш, че аз нещо... таковата../:))))))))

кой мъчител?!...аз само исках да си влеза в къщи си...:(
цитирай
8. ren - щот утре шъ доди баткото с железния ...
06.10.2010 15:01
razkazvachka написа:
щот утре шъ доди баткото с железния чепик и бутилката от водка...

И после неееежничко подаваш ключето и тя го захапва - а така!

Каубойка такава:))))

оо...опитвано е! - мълвих, молих, придумвах - тц!
прави се на три и половина...затова прибягнах към каубойщини...
здравей, разказвачката!
цитирай
9. ledzeppelin - хаха
10.10.2010 18:34
:))
и аз имам такива проблеми. аргх!
толкова добре описано!
(музиката е гениална :))
цитирай
10. ren - oo Enio si e superski!
10.10.2010 18:36
oo Enio si e superski!
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Следващия път я изненадай с репл...
10.10.2010 23:39
Следващия път я изненадай с репликата "Сезам, отвори се", ще забрави ума и дума и сама ще се отвори, пробвай да видиш!!!
цитирай
12. анонимен - Когато една брава
12.10.2010 11:55
започне да "заяжда" причините са три:
или патронът вече е повреден,
или не е точният ключ от "кобура" за тази ключалка ,
или е сбъркан апартамента / обикновено след препиване /.
При първия случай следва да се смени патрона,
При втория - да се намери верния ключ,
При третия, да се позвъни на звънеца и се уверим, че наистина не живеем там.

И асоциативно си помислих: а това не се ли случва и в човешките / семейните / взаимоотношения ? :))))))))))))))))))
цитирай
13. ren - Следващия път я изненадай с репл...
12.10.2010 17:55
kasnaprolet9999 написа:
Следващия път я изненадай с репликата "Сезам, отвори се", ще забрави ума и дума и сама ще се отвори, пробвай да видиш!!!

пробвах, бе! - прави се на три и половина...
цитирай
14. ren - започне да "заяжда" ...
12.10.2010 17:57
andreshko написа:
започне да "заяжда" причините са три:
или патронът вече е повреден,
или не е точният ключ от "кобура" за тази ключалка ,
или е сбъркан апартамента / обикновено след препиване /.
При първия случай следва да се смени патрона,
При втория - да се намери верния ключ,
При третия, да се позвъни на звънеца и се уверим, че наистина не живеем там.

И асоциативно си помислих: а това не се ли случва и в човешките / семейните / взаимоотношения ? :))))))))))))))))))

ейц! - ама, че си умееен...веднага ме разконспирира за какво говоря...
гив ми файф!!:))
цитирай
15. анонимен - Умен съм, защото съм готин,
12.10.2010 18:27
а може би съм готин, защото съм умен...
Някои жени са като отворена книга .... други са енигма, но и в двата случая трябва да се четат или разгадават много внимателно ... :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513798
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938