Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 03:33 - Аман-заман моделка!
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 2946 Коментари: 9 Гласове:
8

Последна промяна: 09.10.2012 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ма как са пръкнах и аз една -
саде ф амбиция да ма изкарва?
Мерак налегнал ма й сега -
моделка ма напина да са барна.

И не е просто суета -
аслъ ф сурата баш си го докарвам
ф прекрасност и  у красота!
(нали у гилидалото са мярнах?).

И ако пусти дребен бой
не беше метър и шейсе с кондури,
ти тука ли си? - там си стой!
Директно флазям ф "от кутюри".

И щото много ма подпира
са дрънна ф модните "прет-а-портета",
ша трябва да са коригирам
(демек - ръстта ми е приоритета).

Ей, онзи ден висях от моста!
Простря ма буля да вися ф прането! -
Не са разтягат пусти кости...
и много са ядосвам, за което.

Да можех да са удължа,
(към трийсетина още санта само) -
моделките задминах ги!  Биля
и по ревюта няма да ги канят.

Ша моля, ако някой знай,
как са скопосва, да съм дълга ф ръста -
да дойде, хич дан се мотай!
(щот чакам го и с две ръце са кръстя!)

Ако ма удължи успешно -
го правя имприсарио веднага!
И след анонса, с дата днешна,
желаещите чакам ф хоремага.
image





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evilyosha - :))
19.12.2010 09:12
Да съ прувикна бързам,тъй сига,
пузнавам ас идин, той друг пузнава,
такъф, чи знай как дъ упъни тъс снага
от кинта и шийсе до...и тъдява.
Нимой съ вайка ти, шъ си муделка,
ш'та свържа веднага с тос момък вещ
ей тъй шъ та примери,ш'та изделка
пък ти ш'пучерпиш отпудире въф Париш.
цитирай
2. razkazvachka - Ми ти си ставаш за стюардеса, бе момиче!
19.12.2010 10:56
що ти е да ставаш муделка:))))
цитирай
3. martito - :)))))))))))))))))))))))))))))))))
19.12.2010 13:18
Поблазних са тъй за импресариото, чи предлагам ти, моме прелестна, кокили:))))))))
цитирай
4. ren - Да съ прувикна бързам, тъй сига, ...
20.12.2010 13:29
evilyosha написа:
Да съ прувикна бързам,тъй сига,
пузнавам ас идин, той друг пузнава,
такъф, чи знай как дъ упъни тъс снага
от кинта и шийсе до...и тъдява.
Нимой съ вайка ти, шъ си муделка,
ш'та свържа веднага с тос момък вещ
ей тъй шъ та примери,ш'та изделка
пък ти ш'пучерпиш отпудире въф Париш.

Ъъъ...ша та пучерпа - то са знай...
Убачи...много ма умисли...
То туй упъвани...думязва май
на другу! - Кво ли ората ша си пумислят?
:(
цитирай
5. ren - що ти е да ставаш муделка:)))) ни ...
20.12.2010 13:31
razkazvachka написа:
що ти е да ставаш муделка:))))

ни ща стюардтакова...ти да си видяла папараци да гонят стюардеси?
неее...:(
цитирай
6. ren - Поблазних са тъй за импресариото, ...
20.12.2010 13:33
martito написа:
Поблазних са тъй за импресариото, чи предлагам ти, моме прелестна, кокили:))))))))

ни мой с кукили...ша личи...ут очен нерв крака тряба да почва, пък меня ми къси краката...тюх:(
цитирай
7. karambol5 - :)))) Пробва ли с фотошоп, мм? :)...
20.12.2010 13:55
:)))) Пробва ли с фотошоп ,мм? :)))))))))
цитирай
8. ren - ми ни съм. . . то ас нали съм проста. . . ...
20.12.2010 14:03
ми ни съм...то ас нали съм проста...;
цитирай
9. piccola - хахаха
27.12.2010 22:02
лудницааа! Страхотно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515461
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938