Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 20:17 - Загадката с черното гадже
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 3493 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 24.01.2011 20:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И  щот съм един заплес невъзможен, пък и съм горд собственик на диментирал лаптоп и като ми се разскачат страниците, или като взема да дремя за един най-прост "рефреш" по пет-десет-двайсет минути...Ми - признавам си, че не си трия спама въобще!
Обаче, какво се разтрудих и аз? - тия дни хванах се да трия спам...
Плъзга ми се очото (това лявото) по адресите - това оферти за увеличаване на члена  (ваа...откъде у мене такива работи?), това изгодни заеми, това екстрасенски услуги, това дай два лева за животните в Африка...абе, пълна програма глупости!
И тряс! - дясното ми очо мярга кирилица!!! Ха! Истина, бе - кирилица!!!
Зачитам се в писмото на някаква grace useh, написано на трогателен развален български...


____________________________________________________________________
grace useh to me

Моята най-скъпа!
Ваша mail намерила в сайт за литература! Пиша Ви да научи дали не искате да пратя мой снимка и запознаем!
Ваш завинаги Грейс


_____________________________________________________________________

Шаш! Тая сигурно ме е взела за мъж...Запознанство търси жената и  обикновено не отговорям на такива писма, но на средно добър английски и пиша, че айде нема нужда и други любезни неща, като решавам, че съм се отървала...Да, ама не!

______________________________________________________________________
grace useh to me

Моята най-скъпа
Аз съм повече от щастлив в отговор на моята mail.How мина денят ти?. Надявам се, че е чудо пълен сладък ден, аз наистина благодаря на Бог за безкрайната си милост към мен в това ми Дивата природа experience.Mine е горещо тук в Дакар име Senegal.My е Грейс Useh едно 23 години и никога не женен, аз съм от Кот д"Ивоар в Западна Африка и в момента живея в момента в църквата като бежанци тук Дакар в Сенегал, в резултат на гражданската война, която е воювал в моята страна. Моят баща късно д-р Соломон Useh е председател управляващ директор USEH ИНДУСТРИАЛНА КОМПАНИЯ "ООД, в Monroviaand Той е и личен съветник на бившия държавен глава преди бунтовници нападнаха нашата къща един часа рано сутрин и уби баща ми. Поради внезапната смърт на баща ми, майка ми имаше кръвно налягане със доведе до смъртта си след четири месеца Моят възлюбен баща ми остави.
Той е само на мен, че е жив сега и аз успях да направя нашия път към близо до страната Сенегал, където аз живея сега като refugee.Due на малтретиране съм получавате от моя стъпка mother.I би искал да знае повече за вас. Вашият харесва и какво не ви харесва, вашите хобита и какво правите в момента. Аз ще ви кажа повече за мен в моята следваща поща. Приложено тук е моята снимка. Надявайки се да чуя от теб,
Ваш завинаги.
Грейс.
_____________
_________________________________________________________

Как да не се разхълцаш от тази потресаваща трагедия? Как да не грабнеш сметката си и да я изпратиш на бедното дете? Сираче при това? При това към писмото бяха прикрепени две съблазнителни снимки (ако си падаш по черни гаджета) които буквално удряха точката на всякакви терзания за пари и прочия...


image

image

Ами сега? Горкото дете! Съвестта ми извади едни големи зъби и тъкмо да ме захапе и задъвче както му е редът...едно аверче ми каза, че това било номер!
Нигерийски младежи, скроявали една опашата лъжа, пишели фалшиви писма, прикрепяли снимки на невинни моми и просели пари, като здраво изцуцвали заможни възрастни мъже...(сигурно името ми от мейла ги е заблудило...)
Интерпол се намесил и въпреки, че младежите пишели от интернет клубове в Нигерия за по-голяма анонимност - щрак! - пипнали ги и ги осъдили едно хубавичко!

Та такава се оказа загадката с черното гадже...и тя на принципа "Каквото и да ти говорят, става дума за пари!!!"...






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - Ами и аз ги получавам тези писма : ))...
24.01.2011 22:15
Един път ме поканиха да си взема един милион... После награда от световното първенство в Южна Африка : )... Гаранциите им достигнаха лично до Бан Ки Мун. Споменава се и ФБР, сега ми писаха от едно бюро на ФБР в Нигерия : )... Трия ги без да ги чета, но някои като това от първенството ги отварям да се забавляваме у дома : )... "Моля, изпратете номер на банковата сметка, за да ви преведем милиона" : )))...
Та хубави снимки са ти пратили, само дето не се връзват с живота на refugee : ) в Африка... Хайде, нЕма нужда, поне документални филми сме гледали : )...
Поздрави, посмях се!
П.С. Има и елемент на сериозност в това, което казваш. Имаше един трагичен случай на убит в Южна Африка измамен европеец... Та може би нещата не са много за смях. Ние, българите, сме подозрителни по природа, което е понякога здравословно за нас. Но има доста наивни американци и европейци, за които злото сякаш не съществува и не знаят как да се пазят...
цитирай
2. benra - ха!
25.01.2011 12:21
като гледам дрешките на гаджето и фона отзад, да вземе да прати някой лев за гладувашите българи.Предлагам да върнеш снимки на някое черно гадже от гетото
цитирай
3. ren - Един път ме поканиха да си взема един ...
25.01.2011 16:38
nicodima написа:
Един път ме поканиха да си взема един милион... После награда от световното първенство в Южна Африка : )... Гаранциите им достигнаха лично до Бан Ки Мун. Споменава се и ФБР, сега ми писаха от едно бюро на ФБР в Нигерия : )... Трия ги без да ги чета, но някои като това от първенството ги отварям да се забавляваме у дома : )... "Моля, изпратете номер на банковата сметка, за да ви преведем милиона" : )))...
Та хубави снимки са ти пратили, само дето не се връзват с живота на refugee : ) в Африка... Хайде, нЕма нужда, поне документални филми сме гледали : )...
Поздрави, посмях се!
П.С. Има и елемент на сериозност в това, което казваш. Имаше един трагичен случай на убит в Южна Африка измамен европеец... Та може би нещата не са много за смях. Ние, българите, сме подозрителни по природа, което е понякога здравословно за нас. Но има доста наивни американци и европейци, за които злото сякаш не съществува и не знаят как да се пазят...

ооо...това с печелите милион - дайте си сметката! е вече мноого изтъркан номер...че и трите имена, че и адреса и телефона и айдеее...айдентити тефт!
молим, молим - не сме се родили вчера, нито сме расли по саксиите...:)))
обаче този случай с гаджето още не ни го бяха прилагали, та се учудихме малко:)))
цитирай
4. ren - като гледам дрешките на гаджето и ...
25.01.2011 16:41
benra написа:
като гледам дрешките на гаджето и фона отзад, да вземе да прати някой лев за гладувашите българи.Предлагам да върнеш снимки на някое черно гадже от гетото

хахахааааа...направо!
тез библиотеки с кадифе подплатени, тез кристални витражи...малеее!
рефюджи горкото!...и така тъжно в тез съблазнителни пози, с усмивка 32 зъба - остави се!
сега се ядосвам, че не взех да й пратя снимка на някой цигане пред каруцата дрипавичко, сополивичко - щеше да им се отще веднага!
цитирай
5. martito - :))))))))))))))))))))))))))...
25.01.2011 21:38
:)))))))))))))))))))))))))))))) Значи и такива неща пропускам като трия спамчетата:)))))))))))))))))))
Не съжалявам:)))))))))))
Поздравчета:)))
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Аз пък съм спечелила всички възм...
26.01.2011 18:32
Аз пък съм спечелила всички възможни лотарии по света по два пъти. Сега започвам с третото теглене :))) Ако закъсам за Виагра, имам поне 799 адреса с протегната за помощ ръка, а от две седмици мога да избирам между 12 вида хапчета за отслабване. Предстои ми да реша аз ли съм късметлийка неземна, или приличам на неземен абдал... Все пак успокоение си е като научиш, че някои хора и с моми бежанки се борят :)))
цитирай
7. lubara - Поздрави, Радост!
28.01.2011 08:14
Аууу, тя много готина, бе Радост! Пък аз вчера пренебрегнах една нейна посестрима, дори малко й се надсмях в блога си!
цитирай
8. meiia - Дали
08.02.2011 11:48
не е това, което на мене писа?!:) Така и не отворих снимките:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515879
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938