Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 22:31 - Някой като теб (Adele - Someone like you)
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 1986 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 27.04.2011 13:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Чух, че си се задомил, че си намерил момиче и сега си женен.
Чух, че мечтите ти са се сбъднали.
Предполагам, тя ти е дала онова, което аз не можах.
Стари приятелю, защо си така стеснителен?
Не ти прилича да се отвръщаш настрани
и да се криеш...

Не ми е приятно да се появявам изневиделица и непоканена,
но не мога да стоя отстрани,
не мога да надмогна това...
Надявах се, че лицето ми ще ти напомни,
че за мен не всичко е приключило.

Няма значение! - Аз ще намеря някого като теб!
Желая ти всичко най-добро!
Не ме забравяй, моля те!
Аз помня как ти казваше:
"Понякога любовта продължава, а понякога вместо нея боли."
Yeah.

Ти знаеш как лети времето - сякаш вчера бяхме заедно.
Живеехме в розовата мъгла
на щастливите си дни.
Не ми е приятно да се появявам изневиделица и непоканена,
но не мога да стоя отстрани, не мога да надмогна това... Надявах се, че лицето ми ще ти напомни, че за мен не всичко е приключило.

Няма как да се сравни, няма защо да се отрича - съжаленията и грешките, те правят спомените... Как да знаем колко горчиво-сладък е вкусът им?
Няма значение! - Аз ще намеря някого като теб! Желая ти всичко най-добро! Не ме забравяй, моля те! Аз помня как ти казваше: "Понякога любовта продължава, а понякога вместо нея боли." Yeah


 




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515024
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938