Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 16:10 - Понеделници
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 3258 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 07.03.2013 17:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тъй, като тръгнат едни понеделници,
та го откарвам цяла неделя.
В дни, като тези, ми иде заместници,
временно да си намеря.
Ту ще забравя да включа пералнята,
или ще тръшна секретната брава,
ще закъснея и точно с началника,
ще се заварим в финалната права...
Ту пък, когато съм гости поканила,
хляб ще забравя да купя,
някой ще звънне, когато съм в банята,
нокът или пък, токче ще счупя...
Ту пък, ще си изтърва автобуса,
ще се порежа сръчно със ножа,
ще ми се скъса торбата с боклука,
новата дреха - петно ще и сложа...
Сметките, тока и телефона
в срок да платя ще забравя,
тъй, като нищо, включен котлона,
ще се улисам и ще го оставя...
Ще ми откраднат пълна заплата,
ще си забравя чадъра в транспорта,
ще ни разбият за нищо колата,
ще си изгубя паспорта...
Или ще вземат да спрат асансьора,
бойлерът ще се повреди,
или Джи Пито ми ще е болен,
няма да има крушка в мазето...
Вижте ме! Как съм поглед забелила!
Моля се цялата седмица -
да се докопам веднъж до неделята
и...се отървам от понеделници!... 


Радост Даскалова
image





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - Животът всъщност е низ от дребнички неприятности,
14.06.2011 17:02
покрай които трябва да преминеш : )...
Покрай! Не сред тях!
Поздрави!
цитирай
2. ren - то като Ленън, дето викаше, че жи...
14.06.2011 17:28
то като Ленън, дето викаше, че животът е онова, което ни се случва, докато си правим планове за него...:(
цитирай
3. kalin8 - Просто...
14.06.2011 18:48
Просто не ги мисли толкова!
За малко сме на тази земя...
Б.
цитирай
4. balgarski7vinarki - dali ne bi moglo da smenish vremevite nastroiki?
14.06.2011 18:58
prakticheski savet-napr.vmesto po dadenia marshrut idi na rabota po drug, ako sreshtnesh niakoi ot PREDISHNITE ponedelnizi-ne go zabeljazvai, vnezapno oblechi druga dreha, a ne predvidenata za denja i si pusni na izlizane edno parche na AC/DC, ako slushash samo klasicheska muzika i t.n.-iznenadai TRENDA...
цитирай
5. martiniki - понеделник 13-и се оказа чудничък!
15.06.2011 16:10
http://www.youtube.com/watch?v=ccb3SWCjIuY&feature=related
цитирай
6. tera07 - Сладурана :) :) :)
17.06.2011 11:14
еххх този 21 век ... )))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513712
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938