Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2010 20:16 - Antonio Ermolao Paoletti 1834 - 1912
Автор: ren Категория: Изкуство   
Прочетен: 4163 Коментари: 12 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

искам да споделя последното си увлечение!...той се казва Antonio Ermolao Paoletti...венецианец е и го намерих доста трудно.
историята е прелюбопитна:))

всеки понеделник ходя на банка...после се мотая в прилежащите магазинчета...много обичам да се хакна в антикварни такива и да зяпам...и понеже имах нужда от рамка за една графика на Нотр дам - наблягам на рамките...тази - не!...онази -не ! и изведнъж не рамката, а една литография грабва окото ми и седя като хласната поне половин час и зяпам - картинката е невероятна!
група деца в дрехи от 19 век хранят гълъби на един венециански площад...ама такива едни беднячета, накъсотени, а лицата им светят...попаднах в някакво друго време, в друг свят и се опитах да запомня името на художника, за да го намеря в нета.
три седмици поред запомням все погрешно име и не го намирам!:(
разгеле оня ден запомних и датите на раждане и смърт, та го открих...
часове стоях на компа и такова реене падна...не ви е работа!:)))

невероятен е!


image

image

image

image

 
   



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - Героите му живеят в един светъл, любопитен и спокоен свят...
10.11.2010 20:20
Виж как се радват децата на пиленцата в третата картина...
Поздрави! Красиво и интересно...
цитирай
2. ren - оо ти да го видиш в детайл! - не мога да ...
10.11.2010 20:21
оо ти да го видиш в детайл! - не мога да копна но на Кристис има сладоледаджията му с опция за зум!
направо паднах какъв рисунък с масло - фина работа!
цитирай
3. ren - не мога да се наситя! - това е свят, ...
10.11.2010 20:23
не мога да се наситя! - това е свят, който никога няма да видя...
цитирай
4. razkazvachka - Можеш - има го и днес.
11.11.2010 05:07
Площадът си е същият! Продават и картините - и репродукции. Можеш да си купиш баница със спанак, да седиш някъде по дървените платформи на площада и гълъбите сами идват.
Слънцето, обаче, е онова, което обикаля около земята:)))
цитирай
5. martiniki - живо и красиво:)
11.11.2010 10:20
и аз го разглеждам сега, върна ме в едно време, което прецъфтя и си отиде с бабите ми сякаш
цитирай
6. benra - харесват
11.11.2010 12:49
ми цветовете и израженията-внушават жизненост и безгрижие
цитирай
7. ren - Площадът си е същият! Продават и ...
12.11.2010 21:15
razkazvachka написа:
Площадът си е същият! Продават и картините - и репродукции. Можеш да си купиш баница със спанак, да седиш някъде по дървените платформи на площада и гълъбите сами идват.
Слънцето, обаче, е онова, което обикаля около земята:)))

нее...имах предвид, че не мога да видя онова време...разбира се, че този площад не е проблем...просто друго време и друг свят.
цитирай
8. ren - и аз го разглеждам сега, върна ме в ...
12.11.2010 21:16
martiniki написа:
и аз го разглеждам сега, върна ме в едно време, което прецъфтя и си отиде с бабите ми сякаш

докато ние сме живи още - нищо не си отишло.
така мисля.
цитирай
9. ren - ми цветовете и израженията-вну...
12.11.2010 21:17
benra написа:
ми цветовете и израженията-внушават жизненост и безгрижие

така е - безгрижни са, макар и окъсани...толкова е мило.
цитирай
10. phoenix2000 - Верно
15.11.2010 09:06
готино е
цитирай
11. 0rth0d0x - Абе Рен, т'ва като старите гоблени бре?
22.11.2010 10:57
Мнооого ме кефи, много..аз не съм много по изкуството, ма как може един Пикасо да е толкоз известен с неговите грозотии(да ма прощават капацитетите) а тоз чиляк даже не съм го чувал(па и не само аз).
Поздрави!!!
цитирай
12. samuraivk - всеки понеделник ходя на банка...после се мотая в прилежащите магазинчета...
25.11.2010 07:38
НЕВЕРОЯТНА СИ!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 514770
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938