Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2007 23:01 - Огледалото
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 2252 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 06.09.2007 23:59


 Ама...хич ме няма! Какво да ви разправям?! Това, значи...акъл въобще и изобщо не ми се наблюдава на мене!...Ама ще кажете: Защо?...Ми щото!!
Отиваме ние с половинката(по-добрата, де!)...та отиваме ние с колата тука до един магазин, уж да зяпаме само...Ма какво ти?...Тя наща оръшка магазина, хората вече искат да затварят - аз като съм се изтипосала пред едно стенно огледало и като съм изпаднала в пълно умствено затъмнение ужас!...Голяяямо!!...Кррррасиво!!...И тъкмо за над камината!...Ма, Бошкее, що съм такъв непоправим грандоман?:)
И врънкам вече и припирам - огледалото, та огледалото!!...Искам го, та искам го!!...И той, човекът,(ма то на оня свят него лично ще го подредят до някой светия, щот ме търпи и ми уйдисва на тъпия акъл!)...и кво да прави - купува ми го!...Бреее!Ухилена до уши, и го влачим двамата, начи това тежко огледало до колата и...в тоз сюблимен миг - оказва се, че поради вродена лакомия, въобще не съм преценила, че туй голямото нещо няма да влезе в малката ни кола!!!...Въх!...Ми сега?
И като се започват едни дислокации окол деунцето ни, че ха - отгоре, че ха - отдолу, че ха - тази врата, че ха - онази...Че седалки сгъни! - седалки - отгъни!...че - отпред, че -отзад...И като се събра една тълпа, и като се дават акъли, и като се дъхтясват окол огледалото по двама-трима...Лелеййй -Сеир!
И като наизлезе целия магазин, щот вече го затварят, и продавачки и собственик,  всичко и ...Ма в земята взех да си потъвам!!Моят човек, гледам, все се припотява и да му трепери джуката така малко...
Хеле...собственика на магазина - човек излезе, вика: Дай ще ви закарам, аз имам бус!...Аче полека-лека в тоз хендек, в оня късък, че хеле - довлякохме го до нас вадишко огледало!!
Нали ви разправям? - Хич ме няма!:))


Тагове:   огледалото,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. pinokio - Огуедауо, огуедеуо на стената си ...
07.09.2007 17:19
Огуедауо, огуедеуо на стената си висяуо
ренчиту си го купилу и на стината си гу турилу
вика тя че ич я няма
виждам тука неква драма
цитирай
2. ren - ------------
07.09.2007 17:43
нема драма яс съм шес!
кьоря му се ся из къщи
ама друг път вервай без
гилидало ше се връщам!!
здрасти пън!
цитирай
3. pinokio - Стига мааа, мисам пън!
07.09.2007 18:21
Чвор сам. А си земиш иднъ сиджимкъ и си ползУвай кату метар, шото кату ниги уйдордисъш димесийте и стаа уошо
цитирай
4. ren - --------
07.09.2007 18:29
ще си взема сиджимка,
ще си взема въже
и елате ме вижте
беся се де ли не!
цитирай
5. pinokio - сакън! нидей съ бесишъ
07.09.2007 18:44
ут сека сиджимкъ ни стаа примкъ
требе ни заведуш връски с упштественоста нидей така бега ут утговорнос
цитирай
6. ren - -----------
07.09.2007 19:44
ми хубуу...кандърдиса ма!...и да ми турниш пуртретя!!
инак - въжету и ...ааа...наш колку съм лудичка?:))
цитирай
7. bambola - :)))
07.09.2007 22:03
:))) za kakvo ti e tolkova visoko ogledalo, samo pitam de :))
цитирай
8. ren - --------
08.09.2007 20:49
ми тооо...щот съм дребна, та ...:))
ама ти много питаш...питанка таквас!:)))
бам-бола-бам-бам-бола - песничка си ти!!
цитирай
9. krassko - Ох Ох Гоолям смях
11.08.2008 14:00
Изчетох ги всичките. Благодаря. Сега съм щастлив.
А следващото кога? Шъ чакъм дъ знайш.
цитирай
10. ren - крас
11.08.2008 16:20
абе човекоооу...що ти трябваше да ми четеш глупотевините?...сега ако вземеш да получиш некои непоправими психически изменения, кой ще ти е виновен?!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515630
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938