Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2007 22:25 - Пу самудифски
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 1439 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 14.10.2007 23:26


image
Ма то, аслъ, кат викнали из селу,

аче пуетити си падали пу самудиви,
си реках: "За кО ас ощи тука дрема?...
ни фана да са дигизирам на красива!

Гирлюк накърших, фърлих два-три таса,
са приминих у риза ут тантели бяла,
чирвилу врътнах и куса размятах -
дусуш на самудива ма думяза !!

Пунесах са из двора грациозну,
луната чак ут завис за притули,
(къдя шса мери с меня пу чаровнус?)
въра и пея, начи, ф роснити марули...

Ми хубуу, ма зех, чи са припънах!
(таман за малку някуй да ма забележи)
Закот са случи ф двора да е тъмну,
и пуста котка се ф краката ми са пречи...

Припънах са фъф самудифската си риза,
и си съдрах галоша на питата,
за караконджул кучката ми ма пумисли,
зала ма, и ф плита са буфтурдясах...

Галоша ми утфръкна ф неизвеснус,
ф цял бой са исплющях, чи паднах,
ут зор чак ризата утзат са цепна,
пък кучката ут стрес, хамен да ма захапи...

Натъртих са да гу играя самудива!..
И за била ни мина никуй да ма зърни...
Язък, чи бях са стЪкмила красива!
Язък! Пуетин кьораф ни са мярна!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Нидей съ кахари напусту сестро
14.10.2007 23:09
мани ги многословните пуети
момче авгжийче си търси
'ем да те рани само с дел'катеси
'хем в кожи най-утбрани зимъскъ ша одиш
цитирай
2. ren - ----------
14.10.2007 23:24
ма...какО да ти распраям...то щот на меня акъла мий толкус...инак - щах да гу дукарам кат самудива...
как си, Бамбич?
цитирай
3. bamby13 - Готвя се да празнувам.....
15.10.2007 13:21
.....тиквин ден :-)))
:=*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 514768
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938