Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2007 12:44 - Изповедта на Пепеляшка
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 1572 Коментари: 4 Гласове:
0



Всичко тотално се обърка...Кръстницата не дойде(била канена на парти),не си получих тоалетчето,каляската и не ходих на бала...Камо ли пък да говоря и танцувам с Принца или да си "забравя" обувката ,както си му е редът...Принцът дори и не знае ,че съществувам.Ама,че съм била работлива,добра ,красива и кракът ми бил малък(34 номер) -кой го е еня?
               И днес ,моля ви се, тръгнал Принца от къща на къща да си търси булка...Искат 2 чужди езика,компютърна грамотност,висше и тест за интелигентност?!?Скъсаха ме на теста - де да ти знам аз как се изчислява квадратурата на кръга?То ,добре , че и сестрите ги скъсаха,че да не ме е яд толкова...
              Сега съм тръгнала да намеря една магарешка кожа и после да се цаня на работа в кухнята на двореца.Само от къде да намеря пръстен и да му го пусна в супата,та да ми обърне внимание Принца ,просто нямам идея...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ......................
14.11.2007 14:29
По последни данни, принца си падал по мъжове. За т'ва муй толку сложен теста. Сфиркай си и жземи организирай една група с бременските градски музиканти. Ем кинти ше изкарате, ем света ше обиколите и мое на мегдану на некое населено място храбрия юнак те крадне
цитирай
2. lila - ---------
15.11.2007 16:00
ша крадне, я...ку не му се опънем...:)
цитирай
3. bamby13 - Ма приди са задърпаш
17.11.2007 09:55
го пуглини хубу, мое да е нЕкой хубавелек ;-)
цитирай
4. ren - бамб
11.08.2008 16:21
ма къдя ше гледам - то мрачова!...по презумпция само си се дърпам аз...:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513722
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938