Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2007 12:30 - Размислите на една лудичка
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 1270 Коментари: 3 Гласове:
0



У(О?)мълча се тези дни Блогът.О(У?)мърлуши се.Дори романтичната душичка,Алидора,се е скрила нейде,между блоговете,и не смее да шукне.Даже и Калина с"буйнътъ си лудус",заби в драките,а Индиана Джоунс разнася едно извънземно мумийче и плаши лудичките.
   Гъсти правописни облаци затулиха небосвода.Настана у(о?)ниние.Само Гео шумоли разтревожено в ъгъла,с правописната си програма.Само Бобиту ,главният лекар на заведението,ходи от човек на човек и зловещо разпитва взели ли са си хапчетата,а някъде от задните стаи се чува веселата олелия на леля Жанет.
   Броим си запетаите,ровим в речници,проверяваме думички от сорта на : асф(в)алт,сър(д)це,у(о)стисквам,проту(о)беранс и др.Вече от при(е)теснение,взехме да се чалдисваме.И в цялата тази неразбория някой ми сви дупката на вратата,та сега си дивея сам-самичка.
   Ще падна на колене,ще допра длани и ще се моля на Самият Блог:
"Отче наш,ти който си там,в мрежата,да пребъде делото ти ,ама вземи,наеми двама пенсионирани филолози от ранг "университетски преподавател",да ни оправят граматиките,нощем,докато спим праведен сън!!!Да бъде волята ти и нека ни нашарят съчиненията с червен маркер!!!И няма да се кланяме на други блогове ,освен тебе и Светата Граматика -нине и присно и во веки веков!Амин!


***

Днес имам усилена мозъчна дейност.Така ме измъчи един правопис,че, някак си ,получих размножение на личността и даже взех малко да захелквам на една страна.Къде да сложа главните букви в наименованието:"горно голямо долно нанагорнище"???Дали да е Горно Голямо Долно Нанагорнище?...Или?...Съвсем се оплетах..

***

Някой ми се разхожда из организма.Цяла седмица ме тормози,навлекът му с навлек.Гъделичка ме из носа,че чак кихам, и ми ползва бронхите за пързалки.Гърлото ме боли да се люлее по него и така ми раздруса нервите,че съм ред сълзи,ред сополи.Само да го набарам аз кой е...

***

Седим си по блоговите,като лудички.Блъскаме се по тапицираните стени и никой не идва да погледне през дупката.Що ли ми трябваше...Преди поне само мислите се блъскаха в главата ми,сега цялата се блъскам в блога.Гледам и другите лудички така...Много ми се ще да организирам бунт в лудницата.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - давай.....
13.11.2007 12:33
смело!
цитирай
2. ady - Ще те последваме
13.11.2007 12:35
:))
цитирай
3. ren - ----------
13.11.2007 12:42
споко начи...първу да ушиим байряка!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 514761
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938