Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2007 12:32 - Репортажи от кукувичарника
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 1061 Коментари: 2 Гласове:
0



Отказаха се.Пазачите,де.Щяха да ме местят в лудница със строг режим,ама като рече Естрела:"Натискай се на стола,кай,не им давай да те отведат."Че като се запънах...Отказаха се.Пък и много жега.Разтопиха ми се мислите.
И бубичките в лап-тора се разтопиха.Като текна едно умно желе от там,направо,на филия да го мажеш.Белки поумнея...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shiva - хехе :)
13.11.2007 12:37
ади, и аз съм за бунт в лудницата!

тъкмо бях застанала на первази и мислех да скачам и гьедай го бе! Ренчо съ пуяви!
То не че щях да са изпотроша - ма ей така, да стресна санитарите само.

:*
цитирай
2. ren - ----------
13.11.2007 12:41
ма то...знаеш кво са случи?...си намерих блога в компа...викам ся ша гу метна у блога при другити лудички...
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 514868
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938