Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2010 15:28 - Айлавю, Фильо!
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 3273 Коментари: 10 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дуде кумпотити с чиреши да заврат
и със дилафа огъня намистам,
ей тука, на салкъма шса пудпра,
и се за Филя ша си мисля...

Чи кък ма спулитя такъф късмет,
са флюбих същу учиничка,
кату куза на мост - назат-напрет -
та праву ф ряката да са кълбичнах!

Какъфту й Филю - млат и ачигьос,
и се ф мумити гледам циркулира,
къде са вра и ас с акъла прос,
ф кратуната ми дету ни увира?

Дали дан зема да са приминя
и да нахуля новити галоши?
Ъъ - не! Ши кажи: "Същата свиня!",
чи и да са пудхилни можи...:(

КакО ми доди, Бошке, ду забратката?
(Пък се са зверя да намини и съклеет!)
Ни бях таквас жина битер ут паткити,
да са замая ут либоф и то зарат пует!

Ептян са сбърках и дипрес ма тресна.
(биля да дращя зех пуензия...)
Тъй либуфта пу челуту ма плесна,
чи ангелити ми накуп излезнаха!

Фнизапну зех да ги рида таквис,
чи кучката ми са уприщи,
пък Филю да ма забележи ни белни...
(то кой гу й еня за дубитъци?)

Сидя и чакам да възврат бурканти
и дращя пу зимята със дилаф,
пуглеждам - пак за Филя, пак пуслание:
"О, кам ту ми май онли лаф...!
image




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - приятну ми й, Филю :)
14.04.2010 16:28
сал дет ни стаам за пует...
ама щъ чакам на къра нущес :)

пп. звми един буркан, мъ устъй дилафа, май онли ко???
цитирай
2. ren - --------
14.04.2010 17:04
ооо...мараба, Бафски!

ма кащялу да хукна пу нущити!? - меня мурала ма пире яку и с мъжи пу къра нущя - тц!
(ич ни ми са праи на Филя санким...):)))
цитирай
3. martito - :))))
15.04.2010 07:55
Начи ти си тъз, дет на Филя ми главата му размътва..
:)))))))))))))
цитирай
4. ren - ---------
15.04.2010 14:52
аа...сакън! - твой Фильо си е само твой!...тоз друг идин...:)))
цитирай
5. martito - :))))))))))))))))
15.04.2010 15:07
Хмммм... гледам тъ пудузрително с ръце на кръста, дъвча устни и мисля... ш я проверя аз тъзи работа друг идин ли й Фильо или й същ идин;)))))))))))))))))))))))
цитирай
6. ren - --------
15.04.2010 15:19
я, нса халосвай! - тоз Филю е ептян друг...и вупще-изопщу ни е Филю...
биливми ма жина!
цитирай
7. martito - Същинский мой Фильо й, ма! Той тей ми ...
15.04.2010 18:25
Същинский мой Фильо й, ма! Той тей ми приказва на купешки - "биливми ма жина!":))))))))))))))))))
цитирай
8. ren - ----------
16.04.2010 14:01
глей ся ко...тоз Филю е бамбашка и ни ма пудфащай щот страдая...:(
цитирай
9. martito - :))
17.04.2010 13:50
Харизвам ти го - айде, ей го на! Само нидей рива;))))
цитирай
10. iliada - :))))))))))))))))
21.04.2010 18:08
С т р а х о т н о !:)))))))))))))
Да съ варди Филю..................:)))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513838
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938