Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2010 12:40 - Душа на каишка
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 5827 Коментари: 22 Гласове:
26

Последна промяна: 07.11.2010 12:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Разхождаме се ние - аз и моята душа на каишка по тротоара в интернет. А наоколо - фраш от разходкаджии като нас! И като отворили едни магазини, едни студиа, едни будки за вестници, едни кина, едни ресторанти, едни курсове за какво ли не - ум да ти зайде! Да се чудиш, просто, какво първо да гледаш и къде първо да влезеш?!

Душата ми - едно такова рошаво същество, тип "игривка", като напънала каишката - ще я скъса направо! Ха, в някое студио ще се замотае да слуша музики, ту в някоя галерия да зяпа картини, ту пък ще ходи да души по пощенските кутии кой какъв "подпис" оставил, та да вдигне краче и тя там...Но най обича да се набута, барабар с мене, в някоя книжарница или читалня и да се отплесне с часове там! А на колко клуба литературни се е записала - да не разправям! От такива клубове време не й остава да си потича наволя по природата на живия живот...А толкова обича природа!

Вървим ние по тротоара на интернет, а наоколо - тарапана! Кой като мене на каишка си повел душата, кой я пуснал да вилнее невързана, пък тя поразии само прави - или ще направи купчинка на тротоара, или с другите души ще се лае...Лудница! Да оставим настрана въпроса, че някои пък се не сещат да си обезпаразитят душите и разнасят бълхи по другите души...Или налитат на бой - ръмжат, джавкат агресивно, хапят - ужас! Или пък, като се разгонили и аха, да се гънчат с крачола на дънките ми!...Едвам си опазвам душата от сексуално насилие!

На каишка я водя...Не, че е агресивна и налита да се бие...Напротив! Добричка ми е тя, ама глупавичка пада...Току се заиграе с някоя друга душа, потичкат двечките напред-назад, че току свърнат зад някой ъгъл и после айдеее...стихче родила! Напълнихме се със стихчета! Да се чуди човек къде да ги дява?! Ходим да ги оставяме по литературните клубове...Като складове за стихчета ги ползваме...Чак срам да те хване от такава продуктивност! Хората там - "аман!" рекоха и от нас и от стихчетата ни...
Та затова съм я сложила на каишка - да не стане някой сакатлък, та пак да й бера срама...

Ама, то диване! - Все се изхитрява стихче да роди! От разстояние взе да прихваща вече! В чудо съм се видяла с нея! Ей, на! Виждате ли онова, дето мърда в джоба ми? Аха! - Стихче е...Слепичко още, рошавичко като душата ми, и току си подава любопитния нос от джоба ми...Ще го поразнасям още малко, барем се тръсне да прогледне, ще го среша, ще му вържа някоя панделка и, срам - не срам, ще го нося на клуба...Какво да го правя в къщи? Не я ли знам душата ми как ще се завре в най-тъмния ъгъл да страда, че детето й бял свят не вижда? Диване над диванетата е!

Колко пъти опитвах да я върна в живия живот?! Епек! Е, не го е пренебрегнала напълно и още беснее тихичко по градинките или в къщи...още обича да зарови муцунка в ухото на нашия човек и да посумти там уютно, но като цяло си е на тротоара в интернет. Не знам защо. Подозирам, че е заради стихчетата. - В живия живот никой не ги искаше...Наритваха я в комплект с тях - един вид бегай оттука! А в интернет ги погледнаха, някои от тях погалиха, заиграха се с тях, а тя доволно усмихната наблюдаваше и майчинското й чувство просто тържествуваше! Бедното й сърчице замираше от гордост...И тя нещо е направила! И нея за нещо я бива! Не е било напразно, че я е имало...

Нали ви казвам? Диване над диванетата е...но друга нямам и така ще я караме.

image


Тагове:   душа,   каишка,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
07.11.2010 12:51
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Доведи я при Лъки :)))))))))))))
Лика -прилика са си двамата :))))))))))))))
цитирай
2. ren - кой е Лъки?
07.11.2010 12:56
кой е Лъки?
цитирай
3. karambol5 - КУчето ми в Омагьосаната гора :)...
07.11.2010 12:58
КУчето ми в Омагьосаната гора :)))
Рошавко едно такова :))) Прилича на моята душа :)))))))))))))
цитирай
4. ren - аз съм си виновна че не съм прочела ...
07.11.2010 12:59
аз съм си виновна че не съм прочела какво пишеш напоследък - извини ме!
цитирай
5. karambol5 - ;))))))))))))))))))))))))))...
07.11.2010 13:04
;))))))))))))))))))))))))))))))))
Не си виновна ;))))))))))))))))))))))))
Просто казах ,че има един Лъки ,който е като душичката ти :)
Тов а,което пиша не е чак толкова интересно и не си длъжна да го четеш :)))
Забрави какво коментирах - няма значение :)
цитирай
6. ren - аз пък имах една Буба, но вече я няма. ...
07.11.2010 13:05
аз пък имах една Буба, но вече я няма...
ще намина при теб - там е уютно...но сега не мога да се събера...нещо ме затрупаха нещата тези дни.
здравей!
цитирай
7. karambol5 - :)))) Спокойно :)) Всичко ще се о...
07.11.2010 13:08
:)))) Спокойно :)) Всичко ще се оправи :))
Написала си нещо страхотно и исках да кажа ,че ме радва ;)
цитирай
8. ren - радвам се, че го прочете! радвам се, ...
07.11.2010 13:13
радвам се, че го прочете! радвам се, че и ти така го усещаш!
благодаря ти!
цитирай
9. nicodima - И моята е на каишка, ама много лае!
07.11.2010 18:45
Иска и се и да хапе, ама не е позволено, може да я евтаназират : )))...
Трогателен завършек...
Поздрави!
цитирай
10. ren - Ееееех, добре си ти! Моята иска все ...
07.11.2010 19:23
vetrogon написа:
Ееееех, добре си ти! Моята иска все на ръчички да я нося, че била крехка и да не би, сакън, да се строши. Разглезих я тази моя душа, ех, разглезих я... само на пуетесъ се прави и ми важничи.
Сполай ти за споделеното!:)))

ааа...виж я ти нея глезанката!?
ама много си я разгалила, ей! стягай й каиша и хич не я слушай!
че сега ще ти ги народи една камара стихчета...:(
цитирай
11. ren - Иска и се и да хапе, ама не е позвол...
07.11.2010 19:24
nicodima написа:
Иска и се и да хапе, ама не е позволено, може да я евтаназират : )))...
Трогателен завършек...
Поздрави!

я, не го клевети добитъчето! - аз твоята я знам, че кротанка пада...:)
здравей!
цитирай
12. osi4kata - ох, пък моята е котешка :)))
07.11.2010 20:35
своенравна работа! И каишка не работи... Заключвам "мачето" в архива:))))))))))), ако го прилъжа да влезе :))
цитирай
13. ren - ама. . . моля те, недей така! ми и то ...
07.11.2010 20:36
ама...моля те, недей така!
ми и то хайванчето сърчице има...
цитирай
14. osi4kata - ехеххех,
07.11.2010 20:40
много разгонени котараци дебнат тъдява и ще вземат да ми го изнасилят миличкото ми хайванче....
цитирай
15. masterpiece08 - Здравей и тук!:) Нека ражда, я виж ...
07.11.2010 20:43
Здравей и тук!:) Нека ражда, я виж каква сладуранка е, пък те и дечицата й хубави като нея:))))) Живи и здрави да са, а ти си я пускай от време на време и без каишка;))))
цитирай
16. ren - много разгонени котараци дебнат ...
07.11.2010 20:48
osi4kata написа:
много разгонени котараци дебнат тъдява и ще вземат да ми го изнасилят миличкото ми хайванче....

хахааааааааа...девствен колан с катиначе!:)))
ох, разсмя ме!
цитирай
17. ren - Здравей и тук!:) Нека ражда, я виж ...
07.11.2010 20:50
masterpiece08 написа:
Здравей и тук!:) Нека ражда, я виж каква сладуранка е, пък те и дечицата й хубави като нея:))))) Живи и здрави да са, а ти си я пускай от време на време и без каишка;))))

опитвам се да налучкам самоличност, но май няма да успея...както и да е!
благодаря, че прочете!
ще, ще!...още сега я пускам на воля!:)))))))))))
цитирай
18. kapito - "Да оставим настрана въпр...
08.11.2010 10:57
"Да оставим настрана въпроса, че някои пък се не сещат да си обезпаразитят душите и разнасят бълхи по другите души..."
:)))))))))
Смях се от сърце! :)
Поздрав най-сърдечен!
цитирай
19. martito - Офффф. . . разбирам те. . . тя и мойта ...
08.11.2010 11:56
Офффф... разбирам те... тя и мойта душичка едно диване ми е... ма си се водим за ръчичка де... за ръчичка, че понякога бая пощурява и къса поводи;)))))))))))))))))
Поздравчета за поста:))
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Божеее, ма то било епидемично!
09.11.2010 21:55
И моята скитори като бездомна кучка и твърди, че така емигрирала. Отдавна не лае, но се научи да вие. Ама пък не хапе и аз я пускам да си скитори на воля. Много обича аз да си работя на компютъра, а тя да обикаля You Tube. Лошото е, че понякога аз съм оф-лайн, а тя пак е в мрежата :)))
Благодаря за този постинг! Хем е весел, хем е истински!
цитирай
21. divna8 - Вече съм спокойна. . . не съм сама...
10.11.2010 09:57
Вече съм спокойна... не съм сама!
Не се познаваме лично, но Душата ми често се заиграва с твоята, нищо, че е котешка... Тя обича всякакви Души, дружелюбна е и отглежда чедата си с любов :)))
цитирай
22. savana - Те душичките ни отдалеч се надушват...
12.06.2011 18:46
и за да не се обесят на каишката, скитат ли скитат из този проклет Интернет.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513723
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938