Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2011 17:13 - Мистерия с $10.6 милиона
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 4212 Коментари: 12 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ай, сиктир! Тия вече ме взеха за канарче! Пак писма на мейла ми и то не в спама, а така - ачик-ачик сред официалната поща!...
И пак на развален български, обаче тоя път, освен сърцераздерателната история - някакви пари ми се предлагат за развиване на благотворителност!...И то не какви да е пари, а МНОГО ПАРИ!
Брех, майка му мечка, баща му новобранка?! Как така на мене пари ще ми се предлагат??? Откъде да им ги взема тия сирачета сега?
Те знаят ли с кого си имат работа? - Че аз съм Свети Невървеж и Света Карък  и Тома Неверни взети заедно!
Какви пари, какви милони??? Няма такова нещо! - На мене нищо и никога не ми се е падало, спечелвало, окъсметявало и прочия щастливи събития..и работа с много пари не сме имале!:)
Посъжалихме само жената, че болничка, ама тя сигурно не е...Така, че и съжалението беше умерено и със скепсис...:)))
Ето го милото писъмце - по мнение на списувателя това би трябвало да депресира слонска фамилия, а също и да възбуди финансовия интерес на средноголямо село, както и на социалните министри в цела Европа!.


Уважаеми Възлюбени

Аз съм г-жа. Маргарет Дороти от Англия. Аз съм без деца и вдовица. Аз съм женен за края на Engr. Sahad Дороти на благословени с памет, които са работили с Британското посолство в Кувейт за дванадесет години и пенсионерите, както и петролни търговец, преди да почине през 2006 година. След смъртта на съпруга ми, аз реших отново да се ожени или да получите дете извън брачни дома ми.

Бих се срещу рака с 4 години след смъртта му, фиброма проблеми и увреждане съдебното заседание, в резултат на лекарствени реакции. Бяхме женени от дванадесет години без деца. Той почина след кратко боледуване. Наскоро ми лекар ми каза, че няма да продължи дълго през следващите три месеца поради заболяване ми с рака.

Имам депозит в размер на $ 10.6 милиона долара (десет милиона шестстотин хиляди американски долари) с банка в Англия. Искам да инвестира тези средства в благотворителна организация. С две думи искам да го използват за подобряване на човечеството. Аз съм се вземе такова решение, защото не са едно дете, което ще наследи тези пари и аз не мога да повярвам, роднините ми, защото те са враждебно настроени към мен, тъй като съм бил, страдащи от рак.

Веднага след като получа отговор, ще информира моя адвокат, който да ви помогне с отпускането на средства за вас. Искам да си служат изцяло със този фонд за подпомагане на по-малко привилегировани и изграждане на дом за сираци домове.

Благодатта на Бога ме насърчиха да се възползвам от смели step.Please също ме увери, че ще действа по съответния начин, както казах по-друго.

Отговорете ми на моя частен имейл (Magaret_dorothy@yahoo.co.uk)

Бог да ви благослови.

Г-жа. Маргарет Дороти

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако някой от вас има наум сирашки дом в България, спешно нуждаещ е от средства - нека опита пък...Нека пише на този имейл!?
Може просто аз да съм мнителна и да пропускам шанса на децата да получат тези пари?







Гласувай:
13



1. benra - това обръщение
09.02.2011 17:24
"Възлюбени" много ми хареса, ще го ползвам:-))))
цитирай
2. ren - нали? - и аз си паднах...:)
09.02.2011 17:27
нали? - и аз си паднах...:)
цитирай
3. kalin8 - Доста отдавна вървят при мен
09.02.2011 17:44
подбни послания. Не им се вързвай...Вземат имейли вероятно от профилите в " Гугъл" и разработват клиентите си, докато не изкопчат банкова сметка - уж да превждат пари... Сама се досещай, какво следва!
Поздрави!
Б.
цитирай
4. ren - добре, но откъде ще знаят, че съм ...
09.02.2011 18:47
добре, но откъде ще знаят, че съм българка? аз не живея в България...а и профил в гуглото не мисля че имам...имам ли?
цитирай
5. ady - А, това просто кърти мивки
09.02.2011 19:01
фиброма проблеми и увреждане съдебното заседание. Скоро ги смятах, от такива писма имам вече около 80 милиона щатски долара:)
цитирай
6. ren - аа. . . заседанието сигурно е щот й е ...
09.02.2011 19:06
аа...заседанието сигурно е щот й е приседнало:))
ама и на мене ми писна, обаче си викам - ами ако?...
не съм ли един наив, а?
цитирай
7. martito - Ама те улучват, ама, с тия мейли. . . ...
09.02.2011 20:13
Ама те улучват, ама, с тия мейли... Ама ти не завиждам де;)))
цитирай
8. petra111222 - аз може ли да играя сираче :)))))...
10.02.2011 12:07
аз може ли да играя сираче :))))))))))))))
цитирай
9. ren - Ама те улучват, ама, с тия мейли. . . ...
10.02.2011 12:30
martito написа:
Ама те улучват, ама, с тия мейли... Ама ти не завиждам де;)))

да, бе!! - сигурно ме подушват че съм балък...:(
цитирай
10. ren - аз може ли да играя сираче :)))))...
10.02.2011 12:33
petra111222 написа:
аз може ли да играя сираче :))))))))))))))

ъъ...ми не знам?! - дали ще го докараш на външен вид?:)))
давай, да се пишем сирачета, да гледаме гладно и да процивряме отвреме-навреме!(то пък, чункиш не го правим щото с тез пуензии...):))))
цитирай
11. evilyosha - А-хаа и с малко обработка си е досущ ...
10.02.2011 18:56
А-хаа и с малко обработка си е досущ кратунска реч :)) може пък да облагодетелстваме Кратунци :))))))
цитирай
12. ren - бе, къде у Кратунци десет мильона?! ...
11.02.2011 16:54
бе, къде у Кратунци десет мильона?! - беден е там народецът...
здравей, иви! - хубави събота и неделя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513796
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938