Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2012 17:34 - АРИЯ НА РАПУНЦЕЛ
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 4276 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 11.08.2012 17:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ще я отрежа тая коса! Нищо, че съм Рапунцел...и косата при мене има някои асансьорно-повдигащи функции - предимно за принцове.
Ще я отрежа ви казвам! И нека го видим после принца ми какви ще ги кърши, дето по цял ден се бори с огнедишащи рептилии, а после се провиква отдолу, под кулата ми:
- Чшш...аре, пускай косата, ма! Схванах се днеска от борби! Работата е „аман„...Пускай косатааа, жено врачанска!

И ще му я пусна - що да не му я пусна? Нека се изниже от прозорчето и се пуфне до слисания ми принц... Нека съобразява, поне десет минути, къде са й двата края на косата ми и що са на едно и също място. Нали все за двата края ми натякваше?
- Не моем двата края да свържем, ма Рапунцел, с Рапунцел! Колко ти е дълга косата - толко ти е къс акъла - така да знаеш!

Нека пообикаля край косата ми като муха без глава и се оврясва гръмоломно! Хак му е! Ни блага дума от мене, ни топла манджичка (за студената бирица - и лаф да не става). Така, ами! - хак му е! И на косата ми хак, че ми писна да я влача в тясната кула като шерп.
То не стига, че тяснотия, не стига, че тежи и ми държи горещо, ами и кусура му да я плета два часа сутрин, да я премятам под ручка и в този си вид, да размахвам черпаци и тенджери... Бактън и кандън!

Нали е много ербап? Да си намери врата, да си открие стълбището и да се покачи у кулата както му е редът! Я, спящите красавици - какъв късмет изкараха?! Не стига, че си лежът и къртят къде стотина години, ами и принцовете им - с целувчици ги събуждат! А аз...
Какви са тия тинтири-минтири? Аз да не съм некъф ескалатор? Асансьор? Лифт? - че по два пъти на ден да го вдигам и спущам?
- Ай, по бързо спускай, че закъснях за работа, бе Рапунцел! Шефът знаеш как ще мърмори? Това борбите с дракони да не ти е на баба ти боба? - и аз спускам, качвам, иде ми-доде ми...Писна ми, бе!

Така, че режа я тая коса и окото ми не мигва! Само ядове с нея...Обаче, ме е страх, че ще вземе нещо да се ядоса тая ми ти коса - и пак на мене ще си го изкара... Я, ще вземе двойна да порасне, та количка да ми трябва да я нося, я ще порасне в някакъв шантав цвят, я, знам ли още какво може да й скимне? 
Вземам сега ножицата и режа коса, а вие, ако не ме чуете два-три дена - да знаете, че е противодействала, взела е да расте безконтролно, изпълнила е тясната кула и...или ме е задушила, или ме е изтикала навън, през прозорчето... И в двата случая - съм умряла.
Р.Д.
image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Режи я, Рапунцел, не ти трябва да си ...
11.08.2012 17:54
Режи я ,Рапунцел,не ти трябва да си градска амазонка:)Още Жорж Санд е открила преимуществото на късите коси и панталоните.
Принца-да се оправя,както може,какво ще го мислиш:)
цитирай
2. draskin - nnn
11.08.2012 19:37
Бе ти лесно ще я отрежеш, ами после? Като види, че асансьорчето му го няма, тиквеникът я в кръчмата ще хлътне да пие за победата, я някоя кака ще му пусне кичур. И ще има да чакаш да ти порасне отново, ако не си остаряла вече.
Така че не си я режи косичката, Рапунцелке, пускай я, когато някой извика - тъй и тъй вече си свикнала - не всяка промяна е за хубаво, да знайш.
цитирай
3. ren - граф Драскин, въведохте духът ми в ...
13.08.2012 16:04
граф Драскин, въведохте духът ми в смут!...но ще повярвам, на казваното от вас, понеже имате наблюдения по принцове, повече от моя милост)))
цитирай
4. martito - Хммм, аз пък като нищо още утре под...
14.08.2012 22:27
Хммм, аз пък като нищо още утре подрязвам косите... пък квото ще да става:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513864
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938