Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2011 11:02 - За едно обикновено гъди
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 4385 Коментари: 16 Гласове:
7

Последна промяна: 07.04.2011 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Под нагъгрената синя табела на мравколивницата се бяха спрели два шматарока и един шкембозъб. Подмятаха си мъгели и се хилеха, когато наближих.
- Как е времето, любезна? Цибри ли се, а? - ме поздрави единият шматарок, разтягайки зъбохмилката си до неузнаваемост.
- Техчим го, техчим! Няма страшно - я, то ще ни осмръца-фръца, я ние него! - пошегувах се и аз и изкачих двете стъпроли, водещи в мравколивницата.

Отляво на отхода й висеше зверебло с облави, на което с мърсошир бяха написани извращения за мацкен циркоир, за представяне на шмъцове еди кога и еди къде, за зимен шмъц и за шмъцове по юрнек.
Позверих се по звереблото и се хакнах в мравколивницата.

Вътре беше фраш от пъпозяпи и шкембозъбове, от кундели, шматароци и прости кибици. Някои от тях бяха настроени двойнствено.
В дъното, група шмакадявки се кикотеха и ръцваха наоколо с напънати скифове - дали ги зяпат останалите. Всичко си беше както винаги. Поогледах се, но шмъц за мравколене не мярнах.
Избегнах, както обикновено два-три приятелски отровни цвъка, прескочих няколко накокошинени ноктозъба и шляпайки по измъчения, нагмецан шмъц, се потопорчих пред тезгяха. Там, заобиколена от жици, кранчета, сапчета и боши, свещенодействаше една от мравколеваторите.
- Едно обикновено гъди, моля! - казах и плъзнах шмъца си под синкавата преграда.
Мравколеваторката склимна и се извърна да си довъши мравколеенето. Да не досаждам повече се връцнах и отидох да седна в ъгъла.

Шматароците се мравколяха покрай една лигавонога шмакадявка, която така се беше насмръца-фръцала с гъдита, че току виреше кльощавата си пифла. Възхитен, стар шкембозъб переодически се присламчваше и възторжен лизомравеше шмакадявката.
Два шкембозъба, за които се знаеше, че са сред доайените на мравколивницата, цъцреха и шушу-мушеха в едно църцоре, при което ноктозъбите им се бяха сплели синхронно. Не бяха приятна гледка.

Отместих скифове от гмежта в посока дежурен мравколеватор в очакване на бошето си с обикновено гъди. Зад тезгяха висеше самият главен мравколеватор - Мегациник.
Е, няма ми го гъдито и това е!
Продължих да чакам, като насочих единия си скиф през провзореца, че по-интересно от мяфкането на групата кундели в съседство, а с другия скиф бройках тезгяха - ха, дано ми дойде гъдито...
По едно време главния изчезна и се ръцна трети мравколеватор.
И пак - ни гъди, ни хък!

Отивам аз пред тезгяха и що щеш? Мавколеваторката като се нацупръщила - налита на вой!
-Ти, - вика - откъде го цапрадна тоз шмъц? Ти имаш ли си напредстава, че половината му е един мой стар шмъц и какво гъди очакваш за него? - и ми показва линъзки и наказателства в мухгъл и аха, да ме смръфне, че за цапраден шмъц гъди чакам...

Брех, мааму раста! Само това не беше ми се сручвало на тиктуната! - Да ме надзипват, че шмъца ми не е редовен!?
Поглеждам аз - наистина!
Две муди от шмъца ми - точно като в нейния шмъц?!
Че съм гъдила шмъца й преди четири нигоди - гъдила съм! Ама да помня наизуст всичките й муди, та да не ги завторя - това не мога...

Вбедосах се, срамазих се и да замажа конфуза си - хакнах напосоки други муди връз нередовния си шмъц, взех си бошето претоплено гъди и се изнизах като намарамосан пръцкоак от мравколивницата. И не съм далдисвала много време там.

Какво ли не ми мина през тиктуната оттогава...Питах се дали са проверявали всичките ми шмъцове за завтарящи се муди и защо само моите? Дали заедно са ми избрецали шмъца или само един от тях е брецал? Дали линъзки от мухгъл доказват собственост на муди? Дали е месно мравколеватори също да гмецат шмъц и дали простите кибици, като мене, могат да има някакви уригвални муди и слими?...
Такива едни...
Но в тази мравколивница, шмъц няма да гмецам, ако ще светът да се надъни! Райната им Райнина и на гъдито, и на мяфкането, и на мравконяка! Аз перефонтиран шестифляктор на расти нигоди - не ставам!
Невър мърмор да ида там!

05.04.2011
Радост Даскалова

* Моля ви, не гласувайте за постинга! 
Ще съм благодарня за репликите ви!


 



Гласувай:
8



1. bapha - Брех, мааму раста!!!
07.04.2011 11:17
Само това не беше ми се сручвало на тиктуната!

Пуш дантъ Уплюй рукиту... тиктунозамайване!
цитирай
2. ren - ми то от прост кибик какви уригва...
07.04.2011 11:24
ми то от прост кибик какви уригвалности да чакаш? - само пръцкоак и нищо повече...тюх!:))
цитирай
3. marcusjunius - Яко :)) И аз си имам една-две ...
07.04.2011 11:56
Яко :))

И аз си имам една-две мравколивници, дето след прътния пъд повече нема посмръдно да се хакнем ;)))
цитирай
4. marcusjunius - А като за пустиняка не можем да гл...
07.04.2011 11:57
А като за пустиняка не можем да глазираме, можем ли за бльока? Щот аз вече глазирах за него.
цитирай
5. ren - А като за пустиняка не можем да гл...
07.04.2011 13:22
marcusjunius написа:
А като за пустиняка не можем да глазираме, можем ли за бльока? Щот аз вече глазирах за него.


ми, ако на бльока не гмецаме шмъц, къде другаде? не си ли скиф кво става по мравколивниците?
така че глазираме се, неглазираме - тука ще си натискаме цапралите и това е!
цитирай
6. benra - :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
07.04.2011 16:29
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Натискаме си цапралите и райната им райнина!Ше зема и аз да хакна нередовните си муди връз нередовния си шмръц
цитирай
7. evilyosha - ааааааааааааа :)))))))) тук ми ...
07.04.2011 20:13
ааааааааааааа :)))))))) тук ми трябва преводач
ама пък е звучно!
цитирай
8. martiniki - хех, рен
07.04.2011 21:34
същи нашенски Удхаус & Ленън;))
цитирай
9. mafani - Подобна история в съкратен вариант на скоро разказваше
08.04.2011 10:10
едната ми дъщеря....сигурна ли си, че е авторско?
Питам само.
Иначе е много сладко!
цитирай
10. ren - :-)))))))))))))))))))))))))...
08.04.2011 12:34
benra написа:
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Натискаме си цапралите и райната им райнина!Ше зема и аз да хакна нередовните си муди връз нередовния си шмръц


ъхъ! - няма се давапредваме!!
здрасти, бенра!
цитирай
11. ren - ааааааааааааа :)))))))) тук ми ...
08.04.2011 12:35
evilyosha написа:
ааааааааааааа :)))))))) тук ми трябва преводач
ама пък е звучно!



давай, ще превеждам! нема се пуашиш!
:))
цитирай
12. ren - същи нашенски Удхаус & Ленъ...
08.04.2011 12:36
martiniki написа:
същи нашенски Удхаус & Ленън;))


и по-важното е, че фабулата е 1 към едно...питаш ли се защо ме няма на някои места?
ето, затова.
цитирай
13. ren - едната ми дъщеря. . . . сигурна ли си, ...
08.04.2011 12:39
mafani написа:
едната ми дъщеря....сигурна ли си, че е авторско?
Питам само.
Иначе е много сладко!


брех, че надарена дъщеря! - записвай я - детето има индикации за талант!
а текстът си е хъпсолютно авторски! - провери в мухгъл, ако не вярваш!
или подпис от нотариус ще те увери??
цитирай
14. martito - Ей на това му се вика чист български ...
08.04.2011 19:22
Ей на това му се вика чист български език! :))))))
Бравос момиче!:)))))
цитирай
15. ren - Ей на това му се вика чист български ...
08.04.2011 23:32
martito написа:
Ей на това му се вика чист български език! :))))))
Бравос момиче!:)))))


чист не, ами направо прочистен!
здрасти, мартито!
цитирай
16. mafani - ren,
08.04.2011 23:44
детето ми не е свърхнадарено, просто е чуло нещо подобно.
Споко де, казах вече- супер е текстчето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515861
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938