Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2007 12:39 - Съмненията за полтъргайст отпадат
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 908 Коментари: 0 Гласове:
0



Мобифонът ми,който беше в неивестност от ранните часове на 07.07.06,се водеше за "безследно изчезнал" до 17.45 часа на същия ден.Оказа се,че вината за това носи едно от домашните ми животни.Последното се отличава с космати крака,ръст и глас на гренадир и страда от вродена лакомия.Напълно неоправдано и злонамерено то е присвоило мобифона ми,извадило е по особено жесток начин СИМ-а ми е поствило в мобифона ми своя незаконен СИМ.Всички тези гнусни деяния то е извършило напълно съзнателно и поради повреден джойстик на своя мобифон.Престъпното домашно животно беше обществено порицано,разжалвано в звание пред строя и му беше забранено не само да докосва,но въобще да поглежда мобифона ми.




Тагове:   отпадат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 515710
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938